לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

AnyThingButOrdinary




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010



היי :]


http://www.youtube.com/watch?v=USriZAMR2nA&amp;feature=fvst
מוזמנים לשמוע שאתם קוראים את הפוסט..




יוואוו איזה יום הזוי *~*
הביאו את KYD להופיע בבצפר שלנו.. WTF? XD
הייתה לאיזה חטניקית יומולדת ואבא שלה החליט להפתיע אותה ולהביא את KYD להופעה בבצפר שלנו.. (טחונים!!!)
קיצר היה שווה להפסיד שיעור XD
לא הכי מתה עליהם.. חוץ מהשיר אובססיבית שהוא נחמד..
(http://www.youtube.com/watch?v=KUbmgTeKrpk)
אבל הצטלמתי עם הגיטריסט החתיךךך [רק מרחוק XD]
ועם מישהו עם חולצה של וודקה!
וגם עם הזמרים החשים..
קיצר עם כולם.. ואני יעלה תמונות בסוף הפוסט ;)
אבל איזה קהל יבש :S
הם מנסים להלהיב את כולם וזה..
וכולם פשוט בוהים בהם כמו אוטיסטים ולא מבינים מה לעשות עם עצמם XD
ואם זה לא הזוי מספיק.. פתאום באמצע התחיל לרדת גשם.. אחרי שלא ירד טיפה חודשים..
וגם היה לנו סוג של תגבור במתמטיקה [ חובה] שעתיים =.=
כל בצפר הלכו הביתה ב11:40 ורק אנחנו מתבשלים עד 13:20...
קיצר.. יום מוזר...



איזה באסה.. רוב הסיכויים יורד מחר גשם [ ל"ג בעומר]
אווף יהיה חרא..
אנחנו עושים את זה בבית של מישהו בגלל הגשם.. ומה החרא הזה לעשות בבית של מישהו?! יהיה מעפן...
וגם אפחד לא יבוא..
מאכפת לי גשם על הזין שלי!!
התוכנית המקורית הייתה מדורה ועל האש בים.. שזה נשמע ממש כיף..
ועכשיו סתם חרא..
אינלי כוח לעשות בבית של מישהו.. משעמם..
קיצר נראה כבר :|



אז כמו שהבטחתי.. הנה התמונות ..



אהבתי :)
נ.ב זה הגיטריסט ^^




צלמו אותי באמצע שהתפקעתי מצחוק. אל תשפטו אותי XD
נ.ב זה הזמר החש D:




יצאתי פוזלת מוזרה כזאתי O_O



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הזה עם הוודקה D:
אמאלה איזה דיסלקט הוא נראה כאן XD


ועכשיו סתם תמונות שצלמנו אחרי זה.. =]



like :)



לפני מתמטיקה.. שעתיים.. מתמטיקה.. סוף היום.. מוות.. &gt;&lt;



אני וסבטה :)



חמוד כזה.. O:



לא מתאים לי תמונות מלמעלה ..



קיצר אינלי כוח להמשיך בעדכון.. אז אם יקרה משו מיוחד.. אני אודיע לכם..
אבל בינתיים



בהביי :]

נכתב על ידי Moo! I'm a pig .. , 30/4/2010 15:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גבי ב-3/5/2010 16:21
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Moo! I'm a pig ..

בת: 29

ICQ: 191073488 

תמונה




1,608
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoo! I'm a pig .. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moo! I'm a pig .. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)