לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאנפיק על הלהקה המצליחה בעולם : "טוקיו - הוטל "


בלוג סיפורים על הלהקה המפורסמת והמצליחה "טוקיו הוטל " והפעם .. פאנפיק ט"ה

Avatarכינוי: 

גיל: 28

ICQ: 600552597 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

כללללללללללללללללב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


יייייואאאאאוו אאיייזההה בננזוונננה היישרראאא הזהההה
אני הההווללכת לפוצץץ אותתתתם !!!!!!!!!!!!
אני פאקינג ישבתי 3 שעות וכתתבתתי פפאאקייינננג פפפפפרקקקקקקקקקקקק !
לא אכככפתת לי מה אתם אומרים לי עכשששיו אני מעוצבנת רצח 
ולא אכפת לי , אני לא מעלה פרק עד 40 תגובות !
[TAKE YOUR TIME ]
ואגב , מי שרוצה אני מישתתפת בתחרות מגניבה פה .
נכתב על ידי , 16/5/2010 18:41  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1 : )


שלום : )

כאן סשה , עם הפרק הראשון ^.^ אני ממש מקווה שתאהבו את הכתיבה שלי ואת הסיפור עצמו : )

הסיפור מיתרחש בשנת - 2008 : ) והדגשתי בישבילכם מחשבות ומישפטים אז בבקשה ! להיתייחס ! השקעתי גם בפרק אבל גם בזה !

לפרק :

 

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

 

פרק 1 || האור שבחיי

 

6.5 לשנת 2013 : 

 

נקודת מבט של מלינדה :

 

"מל , אני בבית !! " נישמע קולו של אהובי "אני כאן ! " צעקתי ליקירי מנגבת בו - זמנית את ידי המלוכלכת מפירה תפוחי - האדמה שהכנתי לטום .

ברקע נשמעו נקישות נעליו של ביל המיתהלך לכיוון המיטבח " מלי שלי " שמעתי את קולו והרגשתי שתי זרועות חסונות עוטפות את גופי הצנום והשברירי 

"יפה שלי... " לחשתי לביל והיסתובבתי לנשקו , שפתיו הרכות נחו על שלי ושוב אותה ההרגשה המתוקה ומלאת ההיתרגשות שכיסתה אותי עוד מנעורי .

"היתגעגעתי .. " מילמל "גם אני .. " חייכתי והתנתקנו . "טומי .. " חייך ביל ונשק לבנו הקטן בן ה-5 "אבא .. " אמר בחיוך קורן הילד וביל הרים אותה על ידיו ונשק ללחיו "היתגעגעתי .. איפה היית ?" שאל טום הקטן בעיניים מאוכזבות "מתוק שלי הייתי בעבודה .. גם אני היתגעגעתי " חיוכו של ביל היתעצם והוא הניף את טום ההקטן באוויר , טום צעק בהנאה . הבטתי בשניהם מהצד מאושרת שיש לי את שניהם , חייכתי ממשיכה במעשי .

 

לאחר חצי שעה :

הטלפון צילצל ועניתי "הלו " שאלתי "היי , מה נישמע מל ? " שמעתי את קולה של אחותי , איימי . "מעולה איימ ' איפה את ? " שאלתי אותה "אני אצל מאט .. אני אחזור מחר בערב .. " הודיעה לי "אין בעיה " חייכתי דרך הטלפון , נישמעה שתיקה של כמה שניות ולאחר מיכן שמעתי את קולה "טוב יאללה מאט מחכה לי , ביי " שמעתי אותה ניפרדת "ביי " ניפרדתי גם וניתקתי . "נו בילי ! " צעקתי לאהובי מהמיטבח " אני יוצא אני יוצא " אמר כחף-מפשע . 

.ביל יצא מהמיקלחת ייבש ומסורק , לרגליו נפלו מעט מכנסי טרנינג אפורים  וארוכים ולגופו התלבשה חולה חלקה , קצרה ולבנה "מל .. מתי אוכלים ? " שאל אותי בילדותיות "אויי .. המיסכן רעב !! " צחקתי וביל עשה פרצוף נעלב וציני בו - זמנית "חח .. תביא את טומי ונתחיל לאכול " עניתי לו והוא רץ לחדר של טום 'שמן' חשבתי בגיחוך קל "אהה " שמעתי את קולו של טום ולאחר מיכן ראיתי אותו רץ אליי בפחד ומחבק אותי חזק , התקופפתי בבהלה אל טום והרמתי אותו "מה קרה טומי ? " שאלתי את בני "אב..אבא .. ק..ק...קניבל ! " אמר לי ומיד קבר את ראשו בכתפי 'ביל הדביל הזה .. ' חשבתי לעצמי נאנחת לאחר מיכן ראיתי את ביל חוזר ואל השולחן וצוחק בקול - רם מחזיק בביטנו "ביל מה עשית ? ! " שאלתי בכעס והוא רק המשיך ליצחוק בפרעות "לא מסכים לאכול .. הבהלה .. נגיסה .. צרחה .. " צחק ביל פולט חצאי מילים , אני רק נאנחתי בייאוש " מה אתה ילד קטן ? ! " גערתי בו והוא הפסיק ליצחוק "נו קדימה מל .. זה היה בצחוק .. " אמר לי מיתקרב "מיסכן הילד , הבהלת אותו ! " המשכתי להטיף לו על מעשיו והוא רק היתיישב לאכול . הגשתי לטום צלחת מלאה בפירה תפוחי אדמה וכוס מיץ תפוזים והוא רק חייך בתיאבון "בתיאבון קטן שלי .. " אמרתי לו מנשקת את לחיו " תודה " החזיר לי בנימוס מחויך והתחיל לאכול הגשתי לביל מנה הכוללת : ספגטי , סלט וכוס מיץ תפוזים לא עונה לו , הוא עשה את עצמו נעלב ואני רק צחקתי , נתתי לו נשיקה קטנה בפה , שמתי לעצמי אוכל והתחלנו לאכול . 

אני וביל סיימנו וטום היה עוד בדרכו לסיים שנינו הבטנו בטום באהבה וחום מאושרים שיש לנו את הילד הזה .

 

1.9 לשנת 2008 .

 

נקודת המבט של מלינדה :

 

"קדימה מל ! את תאחרי " אמרה לי אחותי מיתקרבת לחדרי "אוקיי אני כבר מסיימת" אמרתי לה יוצאת מחדר האמבטיה עטופה במגבת לבנה "קדימה מאמי , את תאחרי .. " אמרה לי אחותי נישענת על משקוף הדלת "למה את ערה בשעה כזאת ? את חולה את יכולה לישון .. " אמרתי לה ברעננות "אני רגילה להיתעורר מוקדם " ענתה לי בקול צרוד ולאחר מיכן הישתעלה מעט "טוב לכי למיטה , אני אביא לך תה " חייכתי אליה " את תיסתדרי ? " שאלתי אותה בדאגה "בטח .. חוץ מי זה יש לך בית - ספר היום ואת צריכה להגיע ליום - הראשון " אמרה לי "תאמיני לי היה עדיף עם לא הייתי מגיעה .. " אמרתי לה בשקט "טוב יאללה אני צריכה להיתלבש .. למיטה , עכשיו ! " גירשתי את איימי לחדרה לאחר דקת - דומייה ששררה בחדרי . לבשתי את הבגדים האלה הבגדים בעיצוב שלי מהשם משתמש של חברה שלי ] , היתאפרתי ב : עיפרון שחור , מסקרה שחורה , צללית ורודה וגלוס ורדרד בהיר. ייבשתי את שיערי והחלקתי אותו , לאחר מיכן אספתי את שיערי לקוקו גבוהה משאירה אות הפוני פזור . 

ירדתי במורד המדרגות של הפנטהאוס וניכנסתי למיטבח מניחה את התיק על כיסא יחיד מתחילה להכין לי קפה ותה לאיימי . סיימתי עם כל ההכנות ועליתי לחדר של איימי מגש המכיל : תה וכריות נוגט עם חלב בתוך קערה כסופה "בבקשה " הנחתי את המגש על השידה הקרובה למיטתה של איימי כשניכנסתי לחדרה "תו..תודה " גימגמה בשיעול "פששששש איזה כוסית "  שרקה לי ואני רק חייכתי והסמקתי מעט "טוב יאללה בתיאבון אני יורדת לאכול את שלי ולצאת " הודעתי לה על עזיבתי "ביי " חייכה אליי בעייפות " ביי " חייכתי אליה "תרגישי טוב " הוספתי והיא רק הינהנה בעייפות 'הבחורה גמורה' חשבתי לעצמי בדרך למיטבח . 

סיימתי לאכול ודחפתי בין ספרי - הלימוד בתיקי פלאפון , כסף ומפתחות . לא נעלתי כי ידעתי שאיימי בבית . 

יצאתי מביתי והתחלתי ללכת בדרך לבית - ספר פיתאום מכונית צפרה לי וגילגלתי את עיניי , חלון אותה המכונית ניפתח ומשם ביצבץ ראש בלונדיני מלא בראסטות ולראשו הייתה קשורה בנדנה ובנוסף היה על ראשו כובע לבן "סליחה , את יודעת איפה זה בית-ספר ____ ? " שאל בחביבות 'הו .. הבנתי' חשבתי מסמיקה מעט "כן .. אני לומדת שמה , תיפנה ימינה .. תמשיך קדימה ובפניה השלישית תיפנה שמאלה , משם תמשיך ישר ובפניה השניה שמאלה הבית - ספר נימצא " חייכתי " הו תודה .. " חייך לעברי באתי ללכת אך הוא קטע אותי "טרמפ ? " שאל הינהנתי לחיוב לא מהססת  וניכנסתי לתוך הפרארי היוקרתי "אז .. מה שמך ? " אותו הנער שאל "קוראים לי מלינדה , ולכם ? " שאלתי את ארבעת הנערים "טום " חייך הנער ששאל אותי "גיאורג " חייך לעברי ברונטי אחד "גוסטב " חייך בלונדיני "ביל " חייך שחור השיער חיוך כובש 'למה אני מרגישה את זה ? ' שאלתי את עצמי מרגישה היתרגשות ופרפרים בבטן כאשר שחור - השיער , ביל אמר את שמו . "הו ! פה תיפנה שמאלה " חייכתי כאשר ראיתי את הבעתו המבולבלת של טום , הוא רק חייך לאות תודה .

הגענו לבית הספר ויצאתי מהאוטו "תודה" חייכתי לעבר כולם "אין בעד - מה " ענו לי במקהלה חושפת שיניים לבנות , גיחכתי והתיקדמתי לעבר הביניין הכתמתם .

"הינה החנונית " נישמעו צעקות מעליבות ולועגות נאנחתי בעייפות ופתחתי את הלוקר שלי , הכנסתי לשם את רב הספרים משאירה רק את אלגברה בתיק . היתקדמתי לכיתה והרגשתי משהו על גבי , צחוקים רמים מילאו את חדר - הכיתה והבנתי 'לא שוב .. ' חשבתי בייאוש 'הם לעולם לא יפסיקו ?!' מחשבה זו עברה בראשי הוצאתי את מה שהיה לי על הגב ועל הפתק הגדול היה כתוב ' זהירות ! לוזרית מיתקרבת ! ' נאנחתי וזרקתי את דף-המישבצות לפח והיתיישבתי במיקומי . 

"שלום תלמידים ! ברוכה השבא ! היתכנסו באולם הספורט , יש טקס ! ' קולו הרם והקדמוני של המנהל נישמע מכריז ברמקול על פגישה באולם - הספורט . הגעתי לאולם הספורט והיתיישבתי בכיסא באמצע בשורה שנייה "שלום תלמידים ! היתכנסנו כאן היום לרגל שובכם חזרה לבית ספרינו , אני אנאם נאום קטן על .. " קולו של המנהל הידהד ברחבי האולם , כבר התחלתי להישתעמם לאחר נאום של 10 דקות "אוקיי , עכשיו נציג ביפניכם להקה מפורסמת ששניים מחברי הלהקה למדו פה בבית הספר ! קבלו את ... טוקיו הוטל !!!! " צעק בהנאה וגל צעקות מריאות נישמע ברחבי אולם הספורט

פתאום התחילה מנגינה מהבמה והאורות נידלקו [ תדליקו את זה : זה כאילו המופע . ] קול צלול ויפה מילה את אולם הספורט וכל התלמידים ובמיוחד התלמידות נהנו מקולו היפה והמוזיקה הרועשת המתאימה לקולו . פיתאום זה קפץ לי , זיהיתי אותו , מהבוקר , הוא זה שעשה לי את ההיתרגשות הזאת בבטן , הוא זה .. שהיתאהבתי בו ממבט ראשון . 

 

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

התגיבו ?
שלכם , סשה 3 > : )
נכתב על ידי , 7/5/2010 15:12  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

463
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאור שבחיי || פאנפיק ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האור שבחיי || פאנפיק ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)