לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאנפיק על הלהקה המצליחה בעולם : "טוקיו - הוטל "


בלוג סיפורים על הלהקה המפורסמת והמצליחה "טוקיו הוטל " והפעם .. פאנפיק ט"ה

Avatarכינוי: 

גיל: 28

ICQ: 600552597 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

ה ק פ צ ה :]]


שאאאאאאאאאאאאלום : ]
אוקקי , מיבצע !
מעכשיו , המגיב\ה הראשון\נה מקבל קרדיט והקדשה XD
מי שרוצה ? אני יכולה להקדיש לו פרק והוא יקדיש לי פוסט\פרק\וואנשוט\וואטברXD
אז הראשונה היא :
טאדאדאדאדאדאדאדאדאדאדאדאדאאאאאאאאאאאאאאאאאם ...
אז יש לה בלוג סיפורים על טוקיו הוטל שאני אישית מאוד אוהבת : ]
סשה 3 >
עריכה : ]
תגיבו לפפפפפפפפפפרקקקקקקקקקק XD 
נכתב על ידי , 11/6/2010 12:16  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2 : ]


שאלום : ]
קיבלתי ריתוק מהמחשב לחודש : (
סורי שלא עלה פרק פשוט אמא שלי עכשיו לא בבית אז אני רוצה ליכתוב תפרק ^.^
תודה על כל התגובות , ככה זה ימשיך XD
כל 40 תגובות יש פרק ותודה על ההצפות D: ללללללאב 3 >

פרק 2 || האור שבחיי 
פתאום תקפה אותי סערת רגשות . לא האמנתי למראה עייני , הבטתי באהובי מיתנוענע במרץ על הבמה במבט מלא הערצה . כולם כבר היו על הרגלייים רוקדים לפי קצב המוזיקה " וווהוו ! ביל !!!! " שמעתי קבוצת בנות צועקות חזק מנסות כמה שיותר להתקרב לבמה ' אז ביל קוראים לו .. ' חשבתי בחיוך וקמתי אחרי כולם מרגישה חופשיה בפעם הראשונה לפני כולם , הרגשתי ביטחון .
התחלתי לנענע את גופי לפי קצב המוזיקה מגלה את כישרון הריקוד החבוי שלי "Scream ! ... " סיים ביל את מילות השיר בחיוך מוריד לעט לעט את ידו מחזיר אותה למותנו " ווהוו ! טום אנחנו אוהבות אותךךךךך !!!!! " עוד קבוצת בנות צרחה הפעם לגיטריסט הבלונדיני שלפי מיטב זיכרוני הסיעה אותי היום לבית הספר , הנער הגבוה רק חייך לבנות את חיוכו הממיס שכניראה עבד על הבנות לפי משמע צעקותיהן הרמות שרק התחזקו . חזרתי למקומי מנסה להראות כמה שיותר אדישה מבחוץ " עכשיו אני רוצה לעלות על הבמה את אחד התלמידים שישיר איתי " חייך לקהל חיוך רחב חושף - שיניים "אממ .. " חשב ביל בקול " את " חייך לעברי מושיט את ידו , הבטתי בו מבולבלת והוא רק חייך .
עליתי לבמה במבוכה בידיעה שאני לא מכירה שום שיר של הלהקה , המוזיקה פכה לרגועה ' וואו זה השיר שממש אהבתי ברדיו ' חשבתי . הרבה זמן ניסיתי למצוא את השיר הזה ולדעת למי הוא שייך , השמיעו אותו ברדיו די הרבה וכבר למדתי את הכל השירים " את יודעת את המילים ? " נשף באוזני אוויר חם .
הצתמררתי במבוכה מרגישה את הפרפרים בבטן מתחילים להשתגע " כ..כן " גימגמתי והוא התחיל לשיר בחיוך מניך את ידו על כתפי 'יעאעאעאע' חשבתי לעצמי מודהמת לפתע נישמעה שתיקה מצד ביל והבנתי שתורי לשיר , שרתי בית שלם וכולם הביטו בי בפליאה , ביל המשיך לשיר ומדי פעם היצטרפתי , ממש התמכרתי להופעה ונתתי את כל כולי בשירה .
לבסוף סיימנו וירדתי מהבמה מקבלת חיבוק חם מצד ביל . ירדתי מהבמה חוזרת למקומי מרגישה תחת זכוכית מגדלת . כל מבטיהם של הנערים הנימצאו בעולם ננעצו בי ואני כרגיל , הפכתי לאדומה " טוב תודה רבה על ההופעה המרשימה ! " הודה המנהל מפנה את מבטו לחברי הלהקה והמשיך את עצמו פונה אלינו " קדימה תלמידים יש הפסקה " אמר וכל התלמידים יצאו ובמכוון רק   התלמידים . כל התלמידות נישארו באולם רצות למאחורי הקלעים מנסות לתפוס את טוקיו הוטל שכבר מצאו את עצמם מחוץ לאולם . יצאתי ביחד עם כל הבנים והיתקדמתי לקפיטריה " שרת ממש יפה " נישמע מאחורי קול שקט . כולי נידהמתי ! אף אחד לא העז לדבר איתי בבית הספר , אף - אחד ! " אממ תודה " חייכתי והיסתובבתי למשמע הקול . לפני ניגלתה בחורה בעלת שיער שחור ארוך ההגיעה לה עד לסוף הישבן , פוני בובה ועיניים ירוקות ' כניראה חדשה .. ' חשבתי לאחר שלא הבנתי עם מי אני מדברת "אני קמילה , אני חדשה " חייכה אליי פולטת גיחוך קל " מלינדה " חייכתי אליה ולחצתי את ידה העדינה והמטופחת " טוב אני אלך לדבר עם המנהל שמחה להכיר אותך " חייכה אליי ורצה לדרכה " ביי " אמרתי בהיתרגשות , פעם ראשונה שמישהו אומר לי את זה בחיי , כל כך התלהבתי על מציאת חברתי החדשה .
בהמרה מצאתי את עצמי בקפטריה מזמינה לאטה חם , יצאתי מהקפטריה מחזיקה את הלאטה בידי לוגמת מימנו בהנאה גלויה לעין .
התיישבתי מתחת לעץ מתחילה ללגום מהקפה הטעים " תיראו תיראו מי כאן .. " שמעתי קול מוכר ומלגלג , גילגלתי את עיניי ' קורטני ' זיהיתי את הקול בשינאה. קורטני הייתה מלכת הכיתה עם לא השיכבה , היא הייתה בין מקובלות בית הספר ומאז פגישתינו הראשונה אנו אויבות חד משמעיות . 
"מה את רוצה פינוקי ? " שאלתי בייאוש נאנחת בזוועה "חוצפנית ! " פלטה קורטני " חופשי חוצפנית ! " חזרה אחריה שפוטה בלונדינית בקול צפצפני . קורטני הרימה את ידה לאות שקט והבלונדה הישתנקה .
נאנחתי שוב והיא אמרה בהיתנשאות " עופי מפה , זה המקום שלנו מעכשיו " חייכה באכזריות " למה מי את ביכלל שתחליטי איפה אני אשב ? לכי שבי באיזה צומת פרינסס " סיננתי באדישות , לפתע הרגשתי משהו חם מכסה את חולצתי " אופס " אמרה קורטני בחיוך מביטה בי רטובה מלאטה "את מתה.." מילמלתי "מה קורה פה ? " נישמע קולו של בריאן החבר של קורטני " נוני .. היא מציקה לי .. " מילמלה קורטני באדישות מחבקת את אהובה , כל נבחרת הפוטבול נימצאה מאחוריו , הם עקפו אותי במעגל מתחילים ליצעוק עליי ומדי פעם ליבעוט בי , דמעות ירדו מעייני ויבבתי חלושות להרגשת הכאב " עזבו אותה ! " נישמע קול גברי .



נו איך ? : ]
אהבתם ? שנאתם ? נהנתם ? נימתחתם ? XD
הכל בפרק הבא .. ><
חח יאללה 40 תגובות ויש פרק 3 >


נכתב על ידי , 10/6/2010 13:56  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





463
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאור שבחיי || פאנפיק ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האור שבחיי || פאנפיק ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)