לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Devil's evil agency


פאנק זיין על העולם פאנק

כינוי:  hot-chocolate





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

סתמו תפאקינג ג'ורא שלכם,


תפסיקו לגרום לאנשים להרגיש רע עם עצמם, אל תיפגעו, תהיו אדישים.

תהיו רעים

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תגידו יש עוד אנשים בעולם שקששה להם לבטא את עצמם?

זה בגלל שאין לי רגשות או בגלל שאני לא יודעת לבטא את הרגשות?

או שבגלל שאני אוהבת בנות?

אם תתנו לי גיטרה הכול יסתדר

אני מבטיחה שאני אתחיל ללמוד ולהתנהג

תנו לי זמן להתארגן

תנו לי זמן אני צריכה זמן

אני צריכה שמישהו יטפטף לי עם בקבוק של חלב לתוך הפה שינענע אותי שיאהב אותי

אבל רק תבטיחו לי שתסתמו את הפההה ואל תגלו לאף אחד שאני מדברת ככה

פריקת רגשות זה הדבר הכי אסור שקיים כרגע בעולם

 

 

אז סתמו אני נותנת לכם סוד שלי אישי אל תגלו אותו לאף אחד ואל תדפיסו אותו בפייסבוק שלי.......

נכתב על ידי hot-chocolate , 2/10/2010 16:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





495
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhot-chocolate אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hot-chocolate ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)