לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TH story : ))


פאנפיקים על הלהקה הנחשקת , המפורסמת והמצליחה ביותר בעולם "טוקיו הוטל "

Avatarכינוי: 

גיל: 28

ICQ: 600552597 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

פרק 1


"All I ever wwanted 

was to see you smiling 

All I ever wanted 

was to make you mine .. "

 

רקדתי ושרתי בוא זמנית בפינה הקבועה , מולי נח הקובע 

שלי ואני רק חייכתי לאישה שעברה לידי וזרקה מטבע לתוך הכובע .

 

"I know that I love you

oo baby whay dont you see?

All I ever wanted

was you and me .. "

 

המשכתי לשיר במדונה ולהזיז את גופי בקצב המוזיקה

לפתע ראיתי קבוצת נערים מיתיישבת 

בפינה ליד ומביטה בי בעיניין , עיניין זה די הלהיב אותי אז

המשכתי לירקוד מיתאמצת הרבה יותר שמה לב

לתגובת ההיתפלאות של הנערים , חייכתי לעצמי ממשיכה

לנענע את גופי בקצב הדרוש .

 

"Im so alon ....

her on my owl 

And i waiting for you to come ...

I want to be a part of you 

Think of All the things we could do .. "

 

שרתי הפעם באיטיות במיקרופון ופיתאום התחילה המוזיקה הקצבית והמהירה 

זה היה השיא .. 'Show Time' חשבתי לעצמי

מביטה על הבנים . 

רקדתי מהר ובקצב , זה היה הריקוד הכי טוב שהיה לי בחיים .

 

" I Know that i love you 

OOh baby why dont you see ?

thet all i ever wanted

was you and me .. "

 

סיימתי מיתנשפת מעט , כבר עייפתי לירקוד ברחוב כל היום , ניגבתי את הזיעה

ממצחי ושמעתי מחיאות כפיים מכמה פינות ברחוב

חייכתי לכולם וכיביתי את הטייפ כשכבר שמעתי את מנגינת הפתיחה

של השיר הבא .

שמעתי צעדים מיתקרבים וכמה רעשי - מתכת , היום הייתי בשיא 'אני בטוחה

שיש לי מספיק כסף לאכול .. ' חשבתי לעצמי והרמתי את מבטי

ראיתי את הנערים שישבו קודם

בפינה קרובה מיתקרבים וכל אחד הוציא שטר של 100 יורו ' או גאאאאד '

חשבתי בחיוך ענק

הם שמו לב לחיוכי העצום וחייכו חזרה "תודה רבה .. " חייכתי אליהם

סוגדת על טוב - ליבם

"שטויות .. " אמר הנער שניראה לי כמו ראפר

חייכתי שוב והם הלכו

התחלתי ליספור את הכסף ... 'וואוו אני לא מאמינה ! '

חשבתי באושר 'יש לי מספיק כסף ל6 ימים ! ' חשבתי לעצמי 'לולא הנערים האלו .. הייתי גוועת

ברעב .. ' חשבתי בחיוך עצום .

לקחתי את הטייפ בידי והלכתי למיסעדה הקרובה מסדרת את הטייצ שהיתקמט מעט .

אז ככה :

קוראים לי קמילה שוורץ , אי בת 17 , אני יתומה .

אני רקדנית היפ-הופ , הוריי נפטרו כשהייתי רק בת 7 , חייתי פעם בבית יתומים אך היתעללו בנו

שם ולכן ברחתי מישם .

מאז אני חיה ברחוב ואני חיה ונושמת רק ריקוד .

לא פעם ולא פעמיים חשבתי על היתאבדות אך תמיד כשהייתי על הסף , ניזכרתי באימי שתמיד הייתה אומרת לי

'החיים הם מתנה . '

צעדתי לכיוון המיסעדה ממול והיתיישבתי בשולחן שקרוב לחלון הראווה .

"אפשר להציע לך משהו ? " ניגשה אליי מלצרית מתוקה "כן בבקשה .. " חייכתי

והיא הביטה עליי בשאלה

"אני רוצה פסטה ברוטב שמנת ופיטריות ומיץ תפוזים סחוט בבקשה .. " חייכתי אל הנערה

"אין בעיה .. " אמרה לי והיתכוונה ללכת אך פיתאום ניזכרה במשהו והיסתובבה לעברי במהירות

"רק רציתי להגיד לך .. שלא פעם עברתי שם .. "

הצביעה לכיוון פינת - הריקודים שלי

"ורציתי להגיד לך שאת ממש מיקצועית ואת רוקדת יפה מאוד " חייכה אליי

"את צריכה לעבוד כמורה או משהו .. " הוסיפה לדבריה "תודה רבה .. " הודאתי לה "ואני אחשוב על זה .. " הוספתי לתשובתי .

היא רק הינהנה והלכה להביא את מבוקשי .

 

______________________________________

 

"טום ראית את זה ? ! איזה יפה היא רוקדת !! " קיפץ ביל בהיתלהבות סביבי

אך אני ? הו .. אני הייתי שקוע במשהו אחר ..

משהו מקפץ, מרקד ואנרגטי . אנושי ויפה , כן . הייתי מרוכז ברקדנית ההיא שאפילו את שמה לא הכירתי  .

"טום ... טום ? טוום ! אתה מקשיב לי ? ! " צעק ביל על תאומו

"כן כן .. " היתעוררתי מחלומותי "נו .. אז מה אמרתי ? ! " בחן אותי ביל ושילב את ידיו

"אה .. " ניסיתי  לתרץ "דיברת על גמלים .. כן שהם כאלה .. מידבריים ..

ו .. אתה אוהב גמלים .. כן , גמלים ! " אמרתי בגאווה מיתלהבת  "אוח .. " ביל רק נאנח והמשיך ללכת

"אז .. על מה דיברת ? " שאלתי

"מה לא הקשבת ? !" שאל ביל שוב בנימה תוקפנית "בטח שהקשבתי ! אוחח ביל כמה אתה אוהב גמלים ! "

זייפתי ושילבתי את ידי  .

"לא טיפשון ! דיברתי על הרקדנית היפה ההיא .. " החל ביל לספר לי שוב אך  פתאום ניזכרתי בגופה המושלם ותזוזותיה

הקצביות .

"עזוב אין לי טעם לדבר איתך .. " המשיך להיתלונן ביל ניכנס לביתנו הקרוב .

 

________________________________________

 

סיימתי לאכול ויצאתי מהמיסעדה .

המשכתי ללכת עד שמצאתי ספסל , היתיישבתי עליו , הייתי ממש עייפה ..

נישכבתי על ספסל - העץ  הלח ועצמתי את עייני .

באמצע הרדמתי הרגשתי אצבע לחה על כתפי ושמעתי קול צלול "היי . . . קומי . . . "

 

_________________________________________

 

מתח או לא ? ^.^

חח , תגובות ?



נכתב על ידי , 10/5/2010 14:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




337

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTH Stories by Cindy =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TH Stories by Cindy =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)