לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TH story : ))


פאנפיקים על הלהקה הנחשקת , המפורסמת והמצליחה ביותר בעולם "טוקיו הוטל "

Avatarכינוי: 

גיל: 28

ICQ: 600552597 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010


שלוםשלום ! מנישמע ?
החלטתי למחוק לא להמשיך תסיפור הקודם \=
חרא סיפור ^^
אז יש
פרק בסיפור החדש (:
קריאה נעימה (:
פרק 1
השנה היא 2006 . קוראים לי אלכס ואני בת 15 . 
כרגע אני מתכתבת במסנג'ר עם חברתי הטובה אלה . 
אלה השווה (: אומר\ת :
רוצה לבוא איתי לקליפ ?
אלכס T.T אומר\ת :
כן בכיף (:
רק .. איזה קליפ ולמה ?
אלה השווה (: אומר\ת :
לקליפ של טוקיו הוטל , להקה מתחילה ..
אלכס T.T אומר\ת :
אוקי (:
אלה השווה (: אומר\ת :
טוב יאללה עפתי לישון .. אני אצלך
מחר ב10 בבוקר ושנינו הולכות לצילומים
של הקליפ סבבה ?
אלכס T.T אומר\ת :
סבבה ^^
לילה טוב 3>
אלה השווה (: אומר\ת :
לילה טוב מאמי 3>
סגרתי את השיחה ואת המחשב בכלל , החלטתי ללכת לישון .
החלפתי לכותונת דקיקה בצבע ורוד בהיר ואיור של דודבן 
והלכתי לישון . ' מעניין מה זאת הלהקה הזאת '
 חשבתי בחיוך וכיסיתי את גופי הצנום בשמיכת פוך לבנה נרדמת לאט לאט .
" ביפ , ביפ , ביפ .. " השעון המעורר צלצל .
 ' נו באמת .. ' לחצתי על כפתור הכפתור 
הקופץ וכיביתי את השעון המעורר .
 פיהקתי פיהוק קצר ושפשפתי את עיניי . 
לאחר חמש דקות קמתי והלכתי באטיות לחדר האמבטיה .
 שטפתי את פניי וצחצחתי שיניים , 
לאחר שהתעוררתי לגמרי החלטתי להתקלח .
אחרי עשר דקות ירדתי למעטה בחלוק ושיער העטוף במגבת סגולה .
 הכנתי לעצמי נס-קפה והוצאתי 
מהמקרר את עוגת הגלידה חותכת פרוסה . 
התיישבתי לאכול וכשסיימתי נשמעה דפיקה בדלת 
" רגע " צעקתי " מי שם ? " שאלתי " דרדסבא "
 ענה לי קול מוכר וצחקקתי מעט " אלכס !! " 
קפצה עליי בחיבוק וחנקה אותי מעט " היי .. אוויר .. לא .. "
 מלמלתי בקול חנוק והיא עזבה אותי 
" סליחה אני סתם מתרגשת " חייכה והחזרתי חיוך .
 עמדנו שתי דקות בשתיקה
 " את עדיין פה ? עופי להתלבש ! "
 צעקה ואני רק צחקתי " עופי !! " חייכה והלכתי להתלבש . 
לבשתי שורט ג'ינס שחור יפה , חגורה לבנה , 
גופייה שחורה ונעלי עקב לבנות . 
סירקתי את שיערי החום ויישרתי את פוני הבובה שלי . שיערי הגיעה עד
לכתפיי ותסרוקת של מדרגות לקדימה עיטרה את שיערי .
התאפרתי בעיפרון שחור ומסקרה והברקתי את שפתיי בגלוס בוהק .
הכנסתי לתוך תיק גב לבן את הפלאפון שלי , הארנק שלי
וכמה מוצרי איפור וטיפוח . 
ירדתי למעטה ואלה שרקה " תודה תודה " חייכתי מניפה את שיערי
בציניות והגזמה .
בחנתי את אלה . היא לבשה חצאית מיני בצבע תכלת עדין , גופייה
לבנה , מן סריג בצבע החצאית ללא שרוולים , כובע סרוג בצבע
לבן ונעלי עקב לבנות . 
פוני הצד שלה בלט וכיסה עין אחת ושיערה הבלונדיני
התמקם קדימה " גם לך לא חסר " חייכתי ויצאנו לדרך .
זהו ^^
קצר אני יודעת :P
פרק הבא ארוך ! מבטיחה (:
סינדי ♥
נכתב על ידי , 25/8/2010 16:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




337

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTH Stories by Cindy =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TH Stories by Cindy =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)