לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Koori no Sekai


כל בעלי החיים יודעים לשחות. האדם הוא זה שנבהל וטובע

Avatarכינוי:  netta9581

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

סקוטלנד! here I come!!!


konichiwa minna!! :]

אני טסה מחר בבוקר לסקוטלנד!

אנחנו נגור 6 נפשות בקרוון.. יהיה שמח..

ועומר כבר היום התחילה להיות מעצבנת (במיוחד!) אז בכלל יהיה טירוף.

יהיה שם קר וכיפי!!

והטיסה היא רק 6 שעות (לא 13 כמו לאוסטרליה).

וקניתי חוברת סודוקו להעביר את הזמן..

ואבא הבטיח שנקנה לי MP בשדה תעופה :] (אחרת לא הייתי שורדת בלי המוסיקה שלי)

וזה הולך להיות פשוט כל כך כיף!

לא כמו אוסטרליה.. אבל לכל חופשה היתרונות שלה :]

פה (אני מקווה) לא נהיה לחוצים כל כך כמו באוסטרליה..

אבל הבעיה היא שמעיין גדלה.. וגם התחילה להיות מעצבנת (כמעט) כמו עומר

אבל מצד שני נועה התבגרה והיא מתונה (קצת) יותר..

ואני נשארתי אותו דבר :]

אז מי יודע מה יקרה?

אני מניחה שאני לא אעדכן מסקוטלנד כי מי יודע מתי יהיה אינטרנט? (או כמה מופקע יהיה המחיר..)

אז יהיה לי פוסט מעניין כשנחזור D:

רק בואו נשווה משהו קטן..

סקוטלנד - 15 מעלות צלזיוס

ישראל - 30 מעלות צלזיוס

ננה בננה!! P:

אני אתקרר לי בזמן שאתם תתבשלו ותיטגנו בזיעה של עצמכם!

טוב לא יפה.. סליחה..

נתראה עוד 11 ימים!

JA MATTA :]

נכתב על ידי netta9581 , 7/8/2010 21:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה?!


זה לא נכון!

אני לא אקבל את זה!

אני מתכחשת למה שקרה!

קיריהיקו לא מת!!!

 

סוף סוף הוא התחיל להטיל ספק בזקן המעצבן הזה ובאישתו המגעילה..

סוף סוף הוא עזר לקאמן ריידר והתחבר עם שוטארו..

סוף סוף הוא התקרב יותר אל וואקאנה..

הוא הבין שהוא לא מתכוון לעזור יותר לסונוזאקי, ובתמימותו הציע לאשתו לברוח איתו..

אז היא אומרת "אני מבינה שאני לא זקוקה לך יותר"

והורגת אותו!

ככה פתאום!

זה היה כל כך.. פתאומי..

כשהוא מת אני כזה כולי.. מה?!

למה?!

נכתב על ידי netta9581 , 3/8/2010 15:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Kamen Rider



KONO BAKA YAROU!!!!!!!!!

דיברתי על האינטרנט..

כבר גמרתי את הפוסט, באתי לשמור..

ובום! האינרנט לא מגיב!!

עכשיו אני צריכה להתחיל הכל מחדש!

אז אני אדבר בקיצור.. כי אין לי כוח לחפור כמו בפוסט הקודם שאבד.. בסוף הרווחתם.

 

אתמול היה מפגש של המחנה ספארי בבאולינג.

היו שם הרבה פדיחות, כמו שהכדור קפץ מ-ע-ל הגדר לתעלה..

או שהכדור אף אחורה במקום קדימה..

והדברים האלה קרו פעמיים!

בחיים לא ראיתי כל כך הרבה פדיחות במשחק באולינג אחד!

רק חבל שתיאו וגיא לא באו.. אבל מזל שהבלונדיניות וחבורתן לא באו :]

 

נושא אחר..

התחלתי לראות Kamen Rider W

זה ממש ממש מעניין!

יש שם הרבה דמויות שאני אוהבת!

שוטארו (בסגול) ופיליפ (בירוק):



וקיריהיקו:

(יחד עם אשתו המגעילה הלוואי שתיחנק.. מתנהגת לאח הקטן שלה ולבעלה כמו אל חפצים..)

כשאני חושבת על זה..

אני רוצה שיכינו מאנגה על פי מחזור שער המוות..

ואז יכינו גם אנימה..

ואז יכינו גם סדרת סרטים (יפניים)

והשחקן שמשחק את קיריהיקו.. הוא פשוט בול האפלו! הוא צריך לשחק אותו!

אבל עזבו אותי.. אני והחלומות שלי.. כאילו שיכינו מאנגה על מחזור שער המוות..

תמונה אחרונה:



נכתב על ידי netta9581 , 2/8/2010 23:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





607
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnetta9581 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על netta9581 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)