לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Jugband Blues


שמעתי אותי ברדיו, ראיתי אותי בטלוויזיה, קראתי עלי בעיתון - אני קיים

Avatarכינוי:  שניץ.

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

לא כתבתי כאן הרבה זמן


אני גם לא מתכוונת לכתוב, המקום הזה נגוע מבחינתי.

 

נתקלתי בפוסט האחרון בטעות, והוא היה לי לא רלוונטי מידי בשביל להשאירו בדף הראשי. 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=dK_yOABXuO0

 

המשך יום נפלא לכל הכותבים.

נכתב על ידי שניץ. , 11/2/2013 13:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,165
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשניץ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שניץ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)