לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Nolri

בן: 33

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

נו מה עוד אפשר לעשות ב4 בבוקר


שוב לא נרדמתי... לעזאזל עם נדודי השינה האלה. בנוסף יש לי הרבה סיוטים ונמאס לי מהם. יכול להיות שמשהו מטריד אותי אבל אני לא יודע מה בדיוק. אם יכולתי להצביע על מה שמטריד אותי, הייתי פותר את הבעיה ונפטר מהסיוטים אבל מכיוון שאין לי מושג מה הבעיה אאלץ לסבול את הסיוטים האלה... 

זאת תקופה מוזרה. תקופה מאוד מוזרה. אחסוך את הפרטים, זה גם ככה משעמם מדי. חוץ מזה, אני לא אוהב לדבר על עצמי ובטח שלא בבלוג. הייתה לי תקרית לא נעימה שהעירה אותי ומאז הפסקתי לכתוב על עצמי בפומבי. כל עוד האינטרנט קיים, האנונימיות לא תחזור. 

יש לי את הפחד התמידי הזה שקיים מישהו שיודע עליי הכל והוא עלול להזיק לי. אני לא יודע אם זה משהו אמיתי שצריך לחשוש ממנו או אם זה רק חלק מהפרנויות הקיצוניות שלי.

אני מודה שיש לי לא מעט שריטות בראש אבל למי אין? מעניין אותי לדעת אם יש בן אדם מושלם שמסתתר מכולם. 

 

 

אני שוב מאחל שנה טובה :) ולילה טוב (או בוקר טוב, מה שמתאים)


 

עריכה:

עניתי על שאלון...

 

אם היו מצלמים סרט על חייך - מי היה משחק בתפקיד אתה?

ג'וני דפ או חוי יודע מי. מה זה משנה, הסיכויים שזה יקרה הם אפסיים.

 

אם היו כותבים עלייך ספר - מי היה הסופר/ת שהיית בוחר שיכתוב אותך הכי מעניין?

הוא כבר מת לצערי... לא אוכל לבקש ממנו. אלא אם כן הוא יסכים לסיאנס ארוך.

 

אם היו עושים סדרת טלוויזיה והיית משתתף בה - איפה היא הייתה מתרחשת?

על אי בודד כנראה.

 

אם היו קוראים למנת אוכל על שמך - איזה מין אוכל זה היה?

אין לי שמץ

 

אם היו כותבים שיר לכבודך - מה המילים שהיה חובה להכליל בשיר?

חסה, ברוקולי, פיצה, מקרוני.

 

אם היית זוכה בפרס על מפעל חיים במי היית בוחר לעצב את הבגד לשטיח האדום?

הומלס. הייתי מהמר על הסיכוי שהוא היה מעצב בגדים בגלגול הקודם.

 

אם היית אחראי למציאת נוסחא מדעית - באיזה מהמדעים היא הייתה?

פיזיקה

 

אם היו מציעים לקרוא לכבודך אירוע ספורט - באיזה אירוע היית בוחר?

הייתי בוחר באירוע, "לכו תרוצו ואל תציקו לי"

 

אם היית כתב - איזה תחום היית מסקר?

אוכל?

 

אם ענית על כל השאלות - האם קיבלת כאב ראש מהשאלון?

בכללי יש לי כאב ראש. לא יודע אם זה מהשאלון או מחוסר שינה...

 

נכתב על ידי Nolri , 17/9/2012 03:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNolri אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nolri ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)