לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  the girl with the pink scarf

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

הכנה לפוסט


עווד מעט פווסט מדהיים !! :]

אני עכשיו עובדת עליו :]

אז קצת סבלנות

נכתב על ידי the girl with the pink scarf , 25/6/2010 14:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג חזר . :]


הי אנשים סופסוף נפטרתי מכל המבחנים והספרים והחדר המבולגן שלי 
עכשיו אני בחרא מצב .. רבתי עם החברה הכי הכי הכי טובה שלי.
העניין הוא שהכרנו רק בתחילת השנה ועברו עלינו דברים מדהימים . 
ותמיד היתה ילדה אחת שלא חיבבתי והיא גם היתה חברה שלה . וכשחברה שלי
רבה איתה אני עזרתי לה ותמכתי בה וככה זה קרה השנה כבר לפחות 7 פעמים...
והפעם האחרונה היא אמרה שזה סופי . ואני זאתי שייעצתי לה מה לעשות ומה לא 
איפה היא טעתה ואיפה לא ודיברנו עד השעות הקטנות של הלילה
ואני חשבתי שזה סופי שזהו הריב הזה סופי ! ., ועכשיו בצ'אנס הראשון שהילדה הזאת שאני לא מחבבת ביקשה ממנה שתיהיה חברה שלה
היא אמרה לא . ולאחר מכן בצ'אנס השני היא אמרה כן . והסברתי לה שזה ישנה לגמרי את החברות שלנו . הרי 
החברה [נקרא לה שני .. ] היא אמרה לי עם מי להסתובב ואם מי לא ואפילו כשארגנתי פגישות אני זאתי שפניתי אליה 
כדי ש"חלילה" לא תיהיה מישהי שהיא שונאת שם ! !. ועכשיו שהיא מבינה שאני לא אוהבת את הילדה הזאת
היא כן משלימה !! למה ?! . לה יש זכות אם מי כן להסתובב ולי לא ?! 
ועכשיו בנוסף שני מראה לכלבה את הריב שלנו בפייסבוק !! .
דמאט זה ריב אישי זה לא אמור להיות בפומבי !! . מה הבעיה של הילדה הזאת ?! 
ועוד הכלבה מתערבת !! . ואח"כ שני מוציאה אותי הרעה. אני חושבת שהפעם זה סופי !
שמתי לב שיש לי רק אותה ובתחילת השנה היו לי מלא חברות !! ובאמת ילדות טובות !! .
אני באמת כבר לא יודעת אם אני פה זאתי שלא בסדר או לא . מה שבטוח זה שאני זקוקה לתמיכתכם ♥
לגבי האופנה , אני מכינה פוסט ממש מושקע . 
נתראה בפוסט הבא :\ ..
נכתב על ידי the girl with the pink scarf , 17/6/2010 20:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe girl with the pink scarf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the girl with the pink scarf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)