לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

style_by_Nika



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

אהא XD




אז ככה :)
היום פגשתי מישהו ממש חמוד D: .
אני ואביטל,איזה ילדה שהכרתי כשהייתי עם דודים שלי בתלאביב,
הלכנו להסתובב לנו בשכונה שלה בתלאביב :) .
ממש כיף שם.
אז הסתובבנו וקנינו ארטיק מלון *-* |ייאמי|.
ואז ישבנו שם ליד הקיוסק בשולחנות ואיזה ילד אחד -ממש חמוד- ,כזה בא אלינו
ושואל אותנו:"מה אתן עושות פה?! יואוווו כמה זמן לא ראיתי אותכן יוואו מלא זמן..."
והוא כולו משחק אותה מכיר אותנו -.-".
אז אביטל אמרה לו:"אנחנו לא מכירות אותך,סורי .. ._."
והוא כזה:"אהה..:\ " 
הוא ממש התבאס חח ואז הוא חזר לחברים שלו והם צחקו XD.
ואז אביטל אומרת לי:"הוא ממש חמוד רציני :P"
אז אמרתי לה:"אהא :)"
אביטל:"מה - אהא?!%^ לכי דברי איתו או משהו XD"
אני:"ממש.... XD זה יהיה מצחיק"
אביטל:"טוב אני קוראת לו"
ואני לא הספקתי להגיד לה שלא והיא קראה לו לבוא >< .
אביטל:"ילד! בוא לפה שניה"
והוא בא לשולחן שלנו ואביטל מסתכלת עליו והוא עליה ואביטל עליי ואני עליו והוא עליי חח איזה כמה שניות XDD.
ואז הוא אומר:"נוו?!"
אז אמרתי:"אממ..אז מה קורה..?" |אחת מהיציאות הדפוקות ביותר שלי במצבים כאלה ^^"|
והוא:"הכל טוב.. איתך?! רוצה להגיד לי משהו..? ._.". "
אני:"ממ..מה..מ."
אביטל:"היא רוצה להזמין אותך מחר ככה לסיבוב למטה".
ואני חושבת לעצמי.. פ-א-ק מה היא עושה XDDD?!!?! .
אז הוא מסתכל כזה עלינו ואומר:"מתי .. ?! בכלל מאיפה את אהה? אני בכלל לא מהעיר סתם ישן אצל האח הגדול שלי"
___________
ואז התחלנו להחליף פרטים וגילינו שהוא גר בעיר שלי וזה היה פאקינג מוזר :)) אבל גם מגניב |אני נשארת אנונימית בעיניין חח |
אממ וקבענו שנדבר בפלא.. וכזה. ^^".בקיצור היה ממש קורע שם XD.
אז יאי הכרתי מישהו חמוד וניראה לאן זה יוביל :).
____________
עדיין קצת קשה לי להכיר מישהו חדש אבל זה ישתפר :|  אני מקווה :,(|


_____________


יום מעולה לכולם :)))
ושכולנו נדע ימים פחות מביכים XD " .
אוהבת ניקה.

נכתב על ידי , 1/6/2010 20:52  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNika_style אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nika_style ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)