לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

so speechless


יום בהיר נתקפתי געגועים, לפעם כשהכל היה פשוט..

Avatarכינוי:  Fighter

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

רץ לשום מקום


אני רואה מציאות ממקום קצת אחר 
אני אולי לא בדיוק מה שחשבתי להיות 
אני מוקף מסרים ומלא מחשבות 
וזה אותם פיתויים אני לא מסתנוור 
אני מחזיק כמו גיבור עד שהשד מתעורר 
אני מוקף בשקרים אבל בוחר באמת 
ועובר את הגבול, 
אני מכה על החטא 


אני כמעט לא מקשיב אני ממש מתעלם 
אני חזק מתמיד, אני נמנע מעצות 
אני שומר חברים שמדברים בשתיקות 
אני שיכור מצלילים אני נושם מנגינות 

 

אני זוכר רגעים שלא נותנים לי לישון 
וכשנופלים מסביבי אני עומד אחרון 
אני שיכור מצלילים נושם מנגינות 

רואה אנשים בנויים רק מאותיות
נכנע לרגעים וזה לא נותן לי לישון 
אני רץ לשום מקום

נכתב על ידי Fighter , 20/5/2013 01:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





993

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFighter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fighter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)