לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בטטת אופנה


אני מודעת לעובדה שיש מילארדי בלוגי אופנה בישראבלוג,ואני לא אומרת ששלי מיוחד יותר,אבל הוא בכל זאת שווה כניסה..יש פה סוכריות (?)

Avatarכינוי: 

בת: 13

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

פוסט קטן


לפניכם פוסט קטן ובלתי חפרני, בקרוב אני אעלה פוסט אקססוריז..



סטרפלס-חנות חמודה בהרצליה, 15 שקלים

מכנס גבוה-של סבתא, פעם היה חצאית




בקרוב אני צובעת את השיער לכחול, אממ..לא את כולו..רק קצוות [=

 

לירי

נכתב על ידי , 15/7/2010 10:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SUPERMAN!


הפוסט של היום יתמקד בגופיה חמודה שקניתי בסייל בפוקס, אפשר להתאים אותה למלא חלקים תחתונים, כמו ג'ינס קטן, או חצאית אדומה..

אני התאמתי אותה לג'ינס גבוה, של סבתא.





וזהו, השתדלתי לא לעשות פוסט חופר מדי..

תהנו!!

נכתב על ידי , 4/7/2010 17:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





994

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטטת אופנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטטת אופנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)