לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ANA -#@#- ANA


And even though nobody's looking . . . she's falling apart.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

לא מקיאה יותר.


 

היי , שוב :) ..

טוב ... אז אם להיות גלויה אתכם, או בעצם להיות גלויה עם עצמי....

אני לא בדיוק סמל ההצלחה עם אנה.

יותר מ6 שנים, אני קורבן להשתלטות הרעב המטורפת הזו והבליסה הבלתי ניתנת לעצירה,

ואז, הטיהור.

 

הטיהור השמיימי הזה,

שמנקה אותי מבפנים, שמחזיר לי את הכח לנשום, את המקום שאוויר בכלל יכנס.

שאחריו אני מרגישה כל כך נקייה, כלכך בשמיים.

 

5 שנים - אני בולמית (?!) ...

לא הייתי אומרת בולמית, היה לי עבר של הקאות הרבה יותר תכופות מהיום.

 

אז קצת הסטוריה ?

הכל התחיל בכתה ט, שקלתי המון אני כבר לא זוכרת כמה.

ואחריי כמה פרקים של ד"ר פיל, דוקו וקצת בירורים באינטרנט,

על כל הבנות האלו שכולם דיברו איתן בתקשורת, ריחמו עליהן וניסו לעזור להן ...

אני דווקא מצאתי מקום של הזדהות איתן,

לאט לאט נסחפתי לתוך עולם קסום שלא הכרתי, ואולי טוב שכך.

אחרי הנפילה הזו כבר לא הייתה דרך חזרה.

 

צמתי, והמון.

והרגשתי טוב עם זה! הרגשתי בשליטה הרגשתי שאני מנצחת את הטבע.

והמשקל ירד בצורה משמעותית, וזה רק נתן לי לגיטימציה להרגיש עוד יותר טוב !

 

אבל אז, גיליתי את יכולת ההקאה.

למה לי לסבול? כשאפשר לאכול, להתפנק על אוכל וגם להשאיר את העוגה שלמה?

אז הקאתי, אחריי כל דבר הקאתי,

גם אם הייתי מלקקת סוכרייה על מקל, הייתי מקיאה את הרוק שהצטבר.

 

ומאז, 5 שנים.

כן, המשקל עלה.

כן, ניסיתי להפסיק.

 

כשהכרתי את מאמי, סיפרתי לו, כי הוא אהוב שלי ואיש סודי :)

הוא כפה עליי להפסיק, הוא "עזר" לי.

על כל הקאה הייתי מספרת לו.

וככה הכמויות ירדו, רק פעמיים בשבוע, ואז פעם ואז פעם בחודש ... וכו ...

 

כבר שכחתי איך זה , אבל בזמן האחרון,

אני מקיאה המון.

פשוט נזכרתי בהרגשה המטורפת הזו והתמכרתי אליה שוב.

היום אני שמה לזה סוף.

אחת ולתמיד, לא פעם בשבוע, גם לא פעם בשנה.

זו הייתה הפעם האחרונה שלי.

 

מהיום רק אנה.

 

 

שוקלת 64.7

3>

נכתב על ידי , 25/5/2010 22:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=]] ... חופש ליומיים.


 

טוב... אז אהובי חזר לצבא אחריי שבוע מדהים.

ורק אתמול (ראשון) יכולתי באמת להתחיל.

שבוע שחיתויות מה שנקרא :) ...

 

אתמול :

2 יופלה 0% - 94 ק'

סלט בלי רוטב - בוא נגזים ונאמר 60 ק' ? ...

שניצל תירס - 250 ק'

ומסטיקים ללא סוכר - 14 ק' ....

 

נעגל ל 420 ... - הלך לא רע אני חושבת :)

 

עכשיו אני ביומיים חופש בגלל הבגרות במתמטיקה שאני צריכה להשלים,

נקווה שיהיה טוב :)

 

3>

שוקלת 64.7

נכתב על ידי , 24/5/2010 11:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז היום הראשון הלך בערך ככה ..


 

מאמי ברגילה :)

התעוררנו ביחד, אכלתי עוגייה =/ ..

הוא שם אותי ברכבת, ארוחת צהריים אכלתי סלט,

עם חצי כף רוטב שום.

כשחזרתי אכלתי מסטיק אבטיח ו4 מזלגות פסטל.

 

לא מי יודע מה, אבל בשביל התחלה נפרגן. :)

נגיד ...... 1000 קלוריות? בהגזמה...

נגיד ...

לאט לאט.

לאט לאט אבל מהר.

 

עוד מעט הולכת למאמי ומחר מועד ב באנגלית.

 

שוקלת 65.4

3>

נכתב על ידי , 16/5/2010 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




146

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAna019 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ana019 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)