לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

ארץ נהדרת ועצובה


 

צחקתי הרבה בארץ נהדרתציפיתי לתוכנית הזו כי היא בפירוש שנונה ומתוחכמתחיכיתי לאסי בתור ליברמן שכבר נראה כמו חיקוי של עצמו ב'ארץ'.

היה כיף לצחוק מהמתמודדים אבל זה עשה לי קצת עצוב כי המקור מגוחך יותר מהבדיחה עליו והבחירות כבר נראות לי כמו קרקס ומיום ליום מתחזקת דעתי לממש את זכותי שלא לבחורכי גם זו אמירה ואמירה חריפה:

"אני מצביעה 'בעד'לא 'נגד'. אם אתם רוצים את קולי אתם צריכים להיות ראויים לוכי בחירות עושים באהבה או לא עושים בכללכי המתמודדים צריכים להוכיח חזון כישרון עשייה וחכמה ולא להסתמך על מוגבלותו של היריב או חוסר הפוטנטיות כביכול שלו.

 

היה עוד משהו שעשה לי עצוב ב'ארץ', משהו שתחילה המם אותי ואח כ הדהד בתודעתימשהו שהקפיא את צחוקי לכל הבדיחות שבאו אחריו:

ב'מבזקי החדשותשל 'ארץאמר אייל קיציס (האחד והיחיד שאני בהחלט מחבבת הוא היה נהדר גם בתור 'השםבזוהי סדום') טוב אולי הוא לא אשם בדברים שאמר בתכנית האחרונה כי שמו מילים בפיו... מצד שני לא צריך לפחד מסטיריקנים אפשר לפעמים לסרב פקודה ולומר למלך שהוא עירום 

הנה הדברים כפי שנחרתו בזכרוני:

על המסך הופיעה תמונה של חבר כנסת צעיראינני בטוחה שאני זוכרת את נכון את שמו אז לא אציין אותו כאן, גם לא כדאי שאקשור אותו שוב לדבריםהפעם אחת שבהם הם נאמרו הייתה גם הפעם אחת יותר מידי לטעמיאייל אמר לגביו דברים כמו:

 

מנודה מחברים אחרים?

בתול?

והיציע לו שיתאבד*?

 

 

שמעתי נכון?

 

כבר שמעתי דברים כאלה נאמרים בחטיבות הבינייםתלמידים מתנפלים על תלמיד תורן ומאחלים לו חיים קצריםכבר ראיתי את זה בפייסבוקכבר קראתי על ילד ששם קץ לחייו בעקבות זאת.

 

אולי הייתי צריכה לשמוע את השידור החוזר כדי להיות בטוחה שזה לא סוג של סאטירהאבל מצד שני עצם הבאת הדברים בסדר שנאמרו דוחים אותי והרעיון להקשיב להם שוב ומעוררים בי סלידהאלה דברים שנאמרו בחוסר אחריות. אני סומכת על הח"כ המדובר שיידע לשים אותם בפרופורציהאבל מכיוון שרוב צופי 'ארץהם תלמידים בשנות הבגרות, נראה לי לגמרי מיותר להציג הדברים כפי שנאמרו

במעברים התכופים שלהם בין בתי ספריציבות איננה הדבר שמאפיין את חייהם של הבוגריםכל שלוש שנים הם צריכים לחזור ולהיאבק מחדש על מקומם בחברה, בגיל התבגרות בעייתי ולא יציב ממילא.

זו איננה דוגמא לבני הנוערזו לא אמנות, זו גם לא סטירהאני לא בטוחה שארצה לראות שוב 'ארץ נהדרתאחרי התחושות הקשות שהיא עוררה בי.

________________________________________________________________________________

26/12/12

* אנסטסיה מיכאלי: "הומואים? מסכנים שמתאבדים בגיל 40"


הפוסט במומלצים, בעמוד הראשי של ישראבלוג תחת הכותרת 'ארץ מביכה', 

 

נכתב על ידי , 25/12/2012 08:41   בקטגוריות איפה טעינו, באסה, מניעת אלימות, סובלנות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, בית ספר  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)