לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

שלי ב. תולה על קולב שיר ברכה לראש השנה


כשאני רוצה להתבטא בחברה וחסרות לי המילים, אני פותחת את הספר ומצטטת ממנו.

יצירתה של שלי היא אחד מאוצרותיה היותר נהדרים של ישרבלוגלאחרונה יצא לאור ספר השירים הנפלא של שלי ב. רציתי לספר עליו ולצטט מתוכו אבל בחרתי בכולם והאכסניה של הספר כ כ יפה לכל אחד מהם...

וכשראיתי עוד שיר תלוי על קולב חמדתי אותו - מצאתי שלכבוד ראש השנה כתבה שלי ב. בבלוג שלה עוד שיר שכל כך אהבתי, החלטתי להצטרף לברכה ולהביאו במלואו. מה גם שהתאריך בכותרתו הוא תאריך הולדתו של בני והחגיגה גדולה.

 

שלי ב. :

 

     30.8.13

שתהא השנה מפנקת

ופניה לַעולם מחייכות

שתהא השנה מחבקת

כשפִּיהָ מלא בברכות

 

שתהא השנה נהדרת

צלולה כמים חיים

אושר בַּרעוּת מעטרת

שתהא השנה אלוהים

 

כל יכול, נוצר חסד, חנון

כמוהו רחומה לטועים

שקטה, מרהיבה וזרועה

בריבוא חלומות נפלאים.

 

שתהא השנה מבשרת

הצלחות שגשוג וצמיחה

שתהא השנה מפארת

כל ימינו באור הזריחה.

 

שתהא שעריה פותחת

לשלווה צרופה וכמו ים

את גליה ברצף שולחת

אל חוף של עונג מושלם.

 

 

 

עיצוב עטיפה - שיר תלוי על קולב

 

http://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=60983#.UiNugdI_t1E

 

שיר תלוי על קולב‬‎ - YouTube

www.youtube.com/watch?v=MOdvascbutY

27 באפר 2013 - הועלה על-ידי רחל בכר

שיר שכתבה המשוררת רחל בכר והוקרא לראשונה בתכנית הבוקר של ערוץ 10 עם אורלי וגיא.

נכתב על ידי , 1/9/2013 10:36   בקטגוריות אמנות, לשנה החדשה, מועדון קריאה, ספרותי, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)