לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

צבעים וסנוורים


לקח לי זמן להגיע למנוחה ולנחלה בבלוג שלי. ככל שעבר זמן שמתי לב שמסכים לבנים מסנוורים אותי והייתי מסמנת אותם כדי שאוכל לקרוא. הרקע אמנם כהה מעט וכחל אבל האותיות הפכו לבנות והן סינוורו מעט. לא רק מסכים לבנים מסנוורים אותי, לעיתים מסכים בצבעים בהירים גורמים לי לאותה תחושה.

אני נהנית לקרוא אצל כל המנויים שלי אבל שמתי לב שבבלוגים של  סוקרטס, עדה, קורדליה, נ*גה ודבורה, שילוב הצבעים טוב לעיני, אינני נוהגת לסמן שם, נעים לי לקרוא אותם, ולא רק בגלל התכנים. הבנתי שזה צירוף מתאים ובריא לעיני ובהבדלים קלים צבעתי את הבלוג שלי בדומה להם, כשהאותיות כהות על רקע צבע בגוון המתאים לו, וכשהצבעים לא נוגדים מידי זה את זה.

 

 

 

כתום /כחול

 

אדום / ירוק

 

סגול / צהוב

 

לפני מספר ימים קראתי ב בפוסט 'עיגולים כהים' אצל Sour Jane  את התגובה הבאה:


"אני ממצמצת בעיוורון חלקי מרוב ניאון ומסכי מחשב 

  אלון בכלל עובד הפוך הרקע של דף הוורד שלו שחור והכתב בלבן

  גם עמוד הגוגל שלו ככה הוא טוען שזה גם בריא יותר וגם אקולוגי יותר "


רק אחרי שקראתי את הדברים העזתי גם אני להשמיע את קולי בנושא, חשבתי אולי עוד חשים כך, שאולי יש מחקרים בנושא, (יותר אקולוגי?)

מכיוון שהמחשב הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו, אני מעיזה להציע לעוד מנהלי אתרים, שיבדקו גווני צבע ושילובים באתרים שלהם כך שיהיו ידידותיים לעיניים.במסכי החדשות והאקטואליה בטלוויזיה כבר אפשר לראות לאחרונה, התאמות לצבעים ידידותיים יותר לעין. ואולי הם בריאים יותר.

ולוואי שמסכי האקטואליה והאינפורמציה ברשת יעשו גם הם התאמות פחות מסנוורות. עד אז לא תיוותר לי הברירה אלא להמשיך לסמן מסכים, ולהסתנוור מעט מאותיות לבנות בוהקות.

נכתב על ידי , 7/11/2013 13:20   בקטגוריות בריאות, צבעים, אינטרנט, אופטימי, מפגשי ישרא-בלוג, סנוורים, עצב עמוק, אקולוגיה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)