לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

הליטוף


 

 בזיעת אפי

התנהלתי בחלדי

הררי דרך

שנערמו על כתפי/

התאבנו עד כיליותי

מלאו בשגיאות שהיו למנת חלקי

 

 לא יכולתי לסלוח

לי

לזולתי

הענן האפור שעטה על האפק

אט כנע את גופי/

משקלו נמשך אל אבני יסודי

 

 לפתע קלו עפעפי

להבל שחיממן

פתאום רטטה לחיי

לליטוף קטיפתי

 

 חום שפשט בי

באברי

על מכאובי

פקח את עיני לחיוך הצבעוני

התם

האמיתי

 

 יד נעלמה

חמלה

כאילו נשאה אותי

ועימה הבטחה

לעתיד רב גוני

 




נכתב על ידי , 12/1/2014 11:16   בקטגוריות אנשים טובים באמצע הדרך, לשיר מהלב, לשנה החדשה, מעברים, סובלנות, ספרותי, צחות וטוהר, תקוה חדשה, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, סיפרותי, פורום ישראבלוג, יצירתיות  
הקטע משוייך לנושא החם: מורשתו של אריאל שרון
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)