לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

שיחה בין דורית


 

       - ...ואיך הייתה מסיבת ההפתעה?

  • - היו מעט חברים קרובים היא כל כך שמחה, סתם ישבנו ודיברנו עד מאוחר, אבל היה כיף

     

  • - את מזכירה לי את ימי הבילויים שלי, בלי טלויזיה, בלי טלפון, והבילוי  העיקרי היה לשבת בבתים של חברים לדבר ולהתכבד (קראו לזה אז 'להעניש', את מי 'מענישים' היום? אצל מי יושבים היום? - היינו אומרים) וזה היה הבילוי הכי מהנה שאפשר לחשוב עליו, שום שואו מרהיב לא ישווה לו.


  • - כ-ן... וואלה...

     

  • - ומה שלומו שם בחו"ל?

  • - דיברנו בסקייפ' עד שנרדמנו...

     

  • - ההההההה... - ואיך התעוררתם?...

  • - אני התעוררתי עם הפרצוף על המקלדת

  • - ההההההה

 

איך הבנזוג התעורר כבר לא שמעתי. הדברים נבלעו בצחוק שלי

 

  • - יהיה לכם מה לספר לילדים


  • - כ-ן ... הם כבר ישגרו את עצמם, ואנחנו נספר להם אי-זה כי-ף היה פ-עם, איך פעם ההורים שלהם דיברו דרך מכשיר גדול ומסורבל כזה ...

                                           ____________

                                                ________

 

אני כל כך רוצה שיהיה להם טוב, שלפעמים אני שוכחת שאפשר לסמוך עליהם, שידעו למצות את מה שיש עם מה שיש, שטכנולוגיה היא לא תמיד קרה ומנתקת, שאפשר להיות מחוברים, מתוקשרים, קרובים ולנהל דיאלוג קשוב גם באמצעות החידושים,

 שהחידושים לא תמיד מרחיקים, הנה, גם אני מצאתי דרך נוספת של קירבה כאן בבלוג, כשהמסכה מגלה גם כשלא רואים פייס טו פייס, ואפילו כשלא מכירים, אבל בעצם מכירים יותר מאשר את המכר

 

 

 

נכתב על ידי , 5/3/2014 09:57   בקטגוריות נוסטלגיה, שמח ומבדח, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג  
הקטע משוייך לנושא החם: שעות שינה
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)