לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

keeling me softly


 

     אינני נוהגת ואינני אוהבת להגיב 'מהמותן' אבל מרגע שקראתי את הפוסט של מריאט אינני מוצאת לעצמי מנוחה

עוד לא התאוששתי מסגירת מעריב שהייתי מחוברת אליו מיום שלמדתי לקרוא, שלימד אותי כמעט את כל מה שאני יודעת ובראשי מתרוצצות עדיין מחשבות קונספירציה, שהן תתהליך של פרידה ואבל:

 

    1. הכחשה

  • פניה לגורם על אנושי

  • חיפוש הסברים, אשמים

  • תחושת אשמה

     

  • 2. כעס

  • 3. עצב עמוק

    4. השלמה,

     

עוד אני מתפללת לחייו של הערוץ הראשון, עודני בשלב הראשון של ההכחשה, מנסה להבין למה? למי יש אינטרס ? איך זה שהארץ חבר לידיעות (דה מראקר) מדפיס של ישראל היום ( בהוצאת הדפוס שלו) שהוא בעצם עיתון תואם מעריב, זועק מולי בפייסבוק מאמר המערכת של ישראבלוג שכתבה מריאט ואני מתחילה לחוש כאילו

The Fugees - Killing Me Softly With His Song - YouTube

  1.  

       

  2. www.youtube.com/watch?v=oKOtzIo-uYw

ומשתובבות בי מחשבות, שאולי איזו יד מכוונת מנסה להרוג את השליח, שאולי מישהו חושש שתקשורת מאוזנת שמדווחת אמת – מסוכנת לו, ומשתמש בחופש שמציעה הדמוקרטיה לרעה, מוצא גורמים בעלי כוח (הון?) לסתום פיות שיזיקו להשקפת עולמו כביכול.

ושוב משתלטות עלי מחשבות על מי שמחזיק בעצם את התקשורת, ומי שקובע בעצם את סדר היום התקשורתי - המפרסמים,

ואני פונה אליהם בבקשה: אנא שימרו על התוכן, אנא, דאגו לאיכות, אנא אל תזלזלו בשאיפה שלנו להתרומם מעט מעל הבלי היום יום, סימכו קצת יותר על טעמנו האמנותי, על אנינותו והפסיקו להאכיל אותנו מהReady-Made המעובד והלעוס הזה, שכל כך זול לקנות ולבלוע, שהרי נוכחנו שהוא משמין את הגוף - אבל לא את החלקים הבריאים שלו, שהוא ממכר, ממסטל.

היה אתה המפרסם הראשון שלא נופל בפח, למד מזה שהיה לו האומץ לצאת נגד תעשיית האופנה ובאמונה התפלה וההורגת שלה שדוגמנית רזה מוכרת, למד מ עדי ברקן שיצא להציל את הדוגמניות וחקיניותיהן שהירעיבו את עצמן למוות עבור תעתוע.

אינני נוהגת להגיב מהמותן, ואני נוהגת להקדיש את השבת למשפחה הפרטית. היום התגייסתי למשפחתי החשובה לי מאד גם היא - לישראבלוג

 


 

העצומה למען ישראבלוג

 

http://www.atzuma.co.il/blogimisraelim

 


 

בטעות פרסמתי הפוסט פעמיים,

אז אני מוחקת אחד מהם

 

והנה התגובות מהפוסט התאום:

אתכם הסליחה דפנה ושושארק

 

ב.לוגי

תגובות לקטע: keeling me softly  הוספת תגובה חדשה


The Shawshank Redemptionמשתמש מאומת (האתר שלי) , 18:26 29/3/2014:
אני מקווה ופועל לטוב - שכן חשוב עד מאד מקום זה עבורי - ואת יודעת כמה... 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אוגניהמשתמש מאומת (האתר שלי) , 22:38 29/3/2014:
אוי מאד
גם לי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דפנה (האתר שלי) , 18:41 29/3/2014:
בואי אני אגיד לך משהו. זו הנחה לא מבוססת אבל נודע לאחרונה שאמא של דפנה ליאל מערוץ 2 היא מנכלית הקרן לישראל חדשה בארץ. מכאן השקרן החדשה שולטת בערוץ 2 מכאן גם התמיכה הגורפת שהיתה לתקשורת במהפכה החברתית וכו. לי נראה שגם הארץ וגם ידיעות ממומנים עי הקרן החדשה, לעומת זאת מעריב לא, רשות השידור לא, לא יודעת מה עם ערוץ 10 או נענע כי את ערוץ 10 הם הצליחו להציל מסגירה. ובקיצור גם מריאט יכולה לפנות לתמיכה של הקרן. 
 משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:40 29/3/2014
  אמרת לה?
נכתב על ידי , 29/3/2014 11:49   בקטגוריות איפה טעינו, אנשים טובים, הדתיים המשכילים הנאורים – נעלמו מהמפה הפוליטית, חינוך, חירות, חתול השמירה של העיתונות, יחסים בין בלוגרים, ישראבלוג, כמה רוע אפשר לבלוע, כעס, מנהיגות, פורום ישראבלוג, צדק חברתי, צדק פואטי, ריאליטי, שינוי תפיסה, תקוה חדשה, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)