לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

אין לי רגע דל או סקנדל או עוד סקנדל


 

   אתמול השכם, שוב יצאתי לקרב, זאת אומרת למה שהיה פעם רחוב המיועד להולכי רגל, יצאתי ברוח תקיפה מתוך ההחלטה שלשבת בבית ולהכניס את עצמי לעוצר יזיק לי יותר. כשפגשתי ברחוב לא הספקתי לחשוש מפני אויב לא נודע המאיים עלי לטבחני, כי מיד הייתי צריכה להישמר על נפשי מפני רוכב האופנים שחלף לו סמוך אלי באיוושה. נצמדתי לחלונות הראווה ולאורך הקו הזה הלכתי, מידי שניה עוד הבזק של רוכב/ת ועוד ועוד, שבחוצפתם הרבה הם מקפידים לרכוב עם קסדה.

   זה התמיה אותי, האם הם שומרים על ראשם, חשבתי, אולי מקפידים על קלה כבחמורה שכן גם אוכלי חזיר צריכים לצום ביומכיפורים ?

   החוצפה לתמרן בין הולכי הרגל כאילו היו יתדות סלאלום. שמא אחבוש גם אני קסדה עלתה הגיג בראשי, שכן אני מסתכנת כאן כמו מול סכינאי, זה אינו חומל על היותי חסרת הגנה ובלתי חמושה וגם האחר לא

    יחידות מיוחדות יס"מ וכאלה צריך שיהיו מוזעקות לכל רוכב כאילו היה סכינאי. לא פחות. לשניהם אותה אמת מוסר ושניהם מהווים אותו גורם סיכון. צריך לראות בשביל להאמין, רוכב אופנים חלף ברווח המדרכה הצר שבין תחנת האוטובוס לבין הכביש, נס על בסיס קבוע שטרם נפגע אדם שבתומו עלול היה לקום מהספסל באותה השניה

   בשלוות מה מצאתי את עצמי בתוך האוטובוס, בכוונה ישבתי רחוק מהנהג שלא אשמע חלילה דברי הבל שמושמעים עכשיו על בסיס קבוע כדי להסביר את המצב. אחרי ששמעתי כמה מהם, החלטתי ביני לביני לא עוד. שהם אינם מדברים אלי, שאינני מבינה למה אנשים בכלל אומרים אותם. עדיף כבר לשמוע מוסיקה.

   אבל אז נקלע לתודעתי שלא ברצוני קולה של אילנה דיין מראיינת משורר מוסלמי, ממנה ציפיתי וקוויתי לא לשמוע את אותה ההתרפסויות של אנשי תקשורת בפני ערבים נאורים, ( כן יש כאלה והם הרוב ) אבל כששואלים אותם מה דעתם על הסכינאות הם מסרבים להוקיע, כי יש סיבות,ותודה שבאתם, והמראיין 'מבין' אותם כי הם אמורים לחשוש לומר את שבליבם, ואני מאסתי לבחור בתשובה המתאימה לי כי זאת שרציתי לשמוע לא נאמרה ... 

   בקיצור מאילנה דיין ציפיתי ליותר ולכן הטיתי אוזןאבל היא בהתרפסות פתאום אומרת "אשאל אחרת, מה היית אומר לו לבחור שאתה יודע כי הוא יוצא לפגע בנערה עם תלתלים ג'נג'ים ועינים כחולות" ( כך מהזיכרון, אותן מילים נאמרו אבל איני בטוחה בסדר אמירתם )

    הזעם שהציף אותי לא לא איפשר לי לשמוע את התשובה. גם לא רציתי. אנשי תקשורת ומסבירים מסוימים עברו כבר מזמן את הקו בין מקצועם שהוא הדיווח, ולא די שהם מביעים דיעה כשאיש לא ביקש אותה, הם מנצלים את הבמה שניתנה להם לצורך אחר לגמרי, הם הפכו למתרפסים, משתטים ואפילו מזיקים.






רופאי איכילוב נגד אופניים חשמליים על המדרכות

 

נכתב על ידי , 16/10/2015 12:06   בקטגוריות אזרחית קטנה, איפה טעינו, באסה, חינוך, חירות ללא הפקרות, חתול השמירה של העיתונות, מדינת פרטאץ', מניעת אלימות, עייפות, פורום ישראבלוג, ציניות, אקטואליה, ביקורת  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)