לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

רעש


   אמש קיבלתי אס-אם-אס שמזמין אותי לצפות בתוכנית תחקירים. אמור היה להידון בה מאסר של חף מפשע לסיכום נאמר ב'סמס' ש''התכנית תסעיר את המדינה''.

   די קוממה אותי הפלישה לפרטיות שלי מבלי שאבקש מאיש לידע אותי בדבר תוכניות טלויזיה, זה מיותר מה גם שיש אפשרות לבדוק מה משודר דרך השלט, שידעתי על התוכנית ו - שומו שמים ! החלטתי לדלג ! אז למה  חושב מישהו, איפשהו שאם הוא יסמס לי הוא ישנה את דעתי ?

האם בזאת שיבטיחו לי שיסעירו את נפשי המוסערת חדשות לבקרים סערת יתר, האם ארצה להוסיף על כך עוד ?

תמהתני

   אני תמהה ומאוכזבת גם מהגישה של עורכי התוכנית שכל רצונם הוא להסעיר, כי אם היו רוצים לידע אותי בדבר המתרחש בעולם המשפט היו אומרים כך, גם אם היו רוצים לעזור לנפגע ומחפשים את עזרתי היו דואגים להדגיש את העניין

אבל אם ההסערה היא הנושא המרכזי אז לא, תודה 

   ולא שאני מופצצת  כבר זמן רב מידי לטעמי, אני חשה שמהדורות החדשות מחפשות להבעיר ולהוציא אותנו משלוותנו ואפילו מתחרים תוכנית של מי מסעירה ומדירה שלווה יותר, כאילו זה מה שיביא אותי לקרוא או לצפות או לשמוע את מה שיש להם לספר. הדרמטיזציה הזו כבר לא עובדת עלי, היא מזמן כבר מדירה אותי משם למחוזות שלווים יותר, ויש לי תחושה שלא רק אותי שהרי אם מה שיש להם לזעזע היה עובד הם לא היו מגזימים בכך, יש לי תחושה שהם איבדו את הקשר עם קוראיהם וצופיהם שהתחרות שלהם היא מעל ראשינו ושכל השותפים מפסידים, גם המזעזעים וגם המזועזעים



נכתב על ידי , 18/12/2015 14:38   בקטגוריות אזרחית קטנה, איפה טעינו, אקולוגיה, מה טעון תיקון במדינה שלי, פורום ישראבלוג, חתול השמירה של העיתונות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)