לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

ספורט, אהבה ויחסים, החלה שנה וברכותיה]



מה לי ולספורט ? 
חה, לא, מה לי לניר ולכתיבה, זו השאלה

הבחור המבריק הזה שהוא במקרה אחייני,

הבחור הכי במזרח התיכון, אם לא בכל ה -

ריכז שני כשרונות :

ספורט וכתיבה,

והנה התוצאה המבורכת


כנסו, כנסו:

 

http://www.israelsport.co.il/showArticle-22906

 

מוחמד כליבאת (אסף הופמן)
כליבאת: ''לא נבוא להסתגר, רוצים להמשיך את מה שהתחלנו''

שבת | 15/10/2016 | 10:00

מאת אור ריינהרץ

תגיות: כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל מכבי פתח תקווה
''המנטליות במועדון שונה משנה שעברה, אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה'', ''יש סגל בריא ותחרות על כל תפקיד, פתחתי מצוין ואני רוצה להמשיך כך'', ''זה חלום להגיע לנבחרת''. קשר מכבי פ''ת בראיון אישי

מוחמד כליבאת מרגיש מצוין, הוא פותח עונה שנייה במכבי פתח תקווה ונראה שמצא מקום שבו הוא מביא את היכולת שלו לידי ביטוי ויכול להמשיך ולהתקדם. אמנם עם שער אחד בלבד עד כה, אבל אין ספק שהחלוץ הוא אחד השחקנים הדומיננטיים בהצלחה הקבוצה ובונים עליו בהמשך העונה. הערב (שבת, 19:30) הוא יפגוש את הפועל באר שבע וינסה לעזור למלאבסים לנצח את האלופה ולשמור על המקום השני.
הפגרה לא הגיעה בזמן עבורכם, ועושה רושם שאתם כבר מחכים לחזור למגרש, איך האווירה באימונים?
"נכון שהפגרה לא באה בזמן היינו במומנטום טוב, אבל בכדורגל הכל נזיל. הקבוצה מתפקדת טוב ואנחנו מקווים להמשיך את מה שהתחלנו, כי בכדורגל זוכרים את הסוף וצריך המשכיות. יש לנו משחק חוץ קשה מאוד מול הפועל באר שבע אבל גם אנחנו קבוצה טובה ואיכותית ונעשה את העבודה במגרש על הצד הטוב ביותר".
את העונה שעברה פתחתם באופן דומה, והפסד החוץ הראשון הגיע מטרנר, האם הפעם, אולי בעזרת עבודה מנטלית התוצאה תהיה שונה?
"בשנה שעברה היה ספתח מצוין כמו השנה. השנה יש צוות חדש ושחקנים חדשים, המנטליות היא שונה אז קשה להשוות. משחקים נגד האלופה ונותנים לה את הכבוד, אבל יש לנו את המטרות שלנו ולא נבוא להסתגר כמו שעושות הרבה קבוצות נגד באר שבע. אנחנו קבוצה התקפית שבאה לתת הכל כדי לקחת נקודות, ולא מסתכלת על מה שהיה בשנה שעברה".
התקציב שלכם השנה הוא הגדול ביותר שהושקע אי פעם במכבי פתח תקווה, ביחד איתו גדלו גם השאיפות והמטרות?
"הקבוצה מסתכלת על כל משחק בנפרד, יש קבוצות שמציבות מטרות ובסוף מתרסקות. לא הגדירו לנו מטרות, כל שחקן יודע מה הוא שווה, יש לנו זרים באיכות גבוהה מאוד שמשדרגים אותנו. התחרות על כל תפקיד היא בריאה וזה דבר חשוב שמעלה את הרמה של כל הקבוצה".
מבחינה אישית, עברת בקריירה מספר קבוצות ונראה שבמכבי פתח תקווה זה מתחבר. אתה מתחיל שנה שנייה עם הפנים קדימה.
"נכון עברתי לא מעט קבוצות, היו לי עונות מצוינות ועונות פחות טובות. אלה חייו של כדורגלן ואי אפשר לדעת מה יקרה בעוד שבוע. השנה רציתי להישאר כי נתנו לי את ההרגשה הטובה שכל שחקן חולם עליה כדי להצליח, וברוך השם פתחתי מצוין ואני רוצה לעזור בקבוצה במספרים.
"אצלנו אין כוכבים, אין שחקן שהוא מעל הקבוצה, זה מה שמאחד אותנו. רוצים לעזור אחד לשני כי ההצלחה הקבוצתית היא הצלחה של כל שחקן ושחקן. חשוב שנגיע השנה להישגים כדי לשמח את האנשים שנותנים הכל למועדון הזה - אבי לוזון, שינו זוארץ וכל הצוות המקצועי עובדים כגוף אחד שמשקיע ללא הפסקה".
נגעת בצוות המקצועי שאתם רוצים לגרום לו נחת. מעבר לזה, מעניין לשמוע על הזווית שבה השחקנים רואים את התופעה שלמרות ההצלחה לא מגיע קהל למגרשים כדי לדחוף את הקבוצה קדימה.
"דחיפה של קהל זו דחיפה בלתי רגילה לקבוצה, לי זה חסר באופן אישי וגם ליתר השחקנים שיש פה. שחקן חי על הקהל וזו תוספת כוח משמעותית לקבוצה. אני יודע שלקבוצה הזאת יש פוטנציאל של קהל כי היא מייצגת את העיר. אני מקווה שעם ההצלחה שלנו אנחנו נגרום לאנשים לשנות את דעתם ולבוא לתמוך בנו, מפה אני קורא לקהל לבוא וליהנות מהכדורגל שאנחנו מציגים".
לסיום, כאשר אתה מציג יכולת טובה ורואה את משחקי הנבחרת בזמן האחרון, אתה חושב שיש לך מה לתרום שם?
"אני לא יודע אם הצוות המקצועי שם חושב שמגיע לי, אבל אני עובד קשה כדי להגיע לשם. זה חלום שלי להגיע לנבחרת ואם זה יקרה אעשה זאת בריצה. אמשיך לעבוד קשה כדי להצדיק את הזימון שלי ברגע שאוזמן".
כל האתרים


 

 

נכתב על ידי , 17/10/2016 11:05   בקטגוריות ילדים מוכשרים, יצירתיות, מועדון קריאה, נושא חם, ספורט, אהבה ויחסים, אקטואליה, החלה שנה וברכותיה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)