לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2016

הפוגות



   ביום חמישי ביליתי בחתונה משפחתית, היה נחמד לפגוש את הדור הצעיר, מחמם ת'לב, בשבת עוד מסיבה משפחתית במלון הסקוטי בטבריה, 40 שנות נישואין לזוג מקסים, האוירה הייתה נהדרת האוכל נפלא,

המרפסת

שם ישבנו גם נהנינו

זה מחברתו של זה,

צופה לכינרת,

מנותקים מהעולם,

   המקום יפהפה, הסיפור מאחוריו מרתק, מזכיר את הצעיף הצבעוני של סומרסט מוהם, אבל עם סוף טוב יותר. נהדר היה להתנתק ולשכוח את 'רעשי הרקע' כפי שאובמה קורא להם

   הבוקר קראתי בפוסט של נ*גה* על השיר : סילבי סימונס, החיים של לאונרד כהן, תרגום: אודי תגרי, כנרת זמורה ביתן, 2013 ואני מקווה שאוכל להשיגו

   הערב אלך להרצאה השלישית על יסודות היהדות וכיצד התגבשה בימי המשנה והתלמוד, זה שיעור בפילוסופיה

   אמש שמעתי את הרב לאו, איזה מזל נפל בחלקי, בבית כנסת יפהפה ליד ביתי מתקיימת סידרת הרצאות בהתנדבות של גדולי המרצים לתנ כ בארץ, כל שנה בוחרים נושא ומרצים בצורה נאורה ונרחבת על הנושא

ובין לבין הנאה מנכדי המקסים

   בכל הבילויים הנ ל שכחתי לגמרי מרעשי הרקע, ואפילו בדרך לבית הכנסת אמש

ליווה אותי בחיוך

הירח היפה,

לא נותן לי לחשוב על דבר

מלבדו

'דברי אלי' אמר לי בעיניו


   ואני כל כך מקווה שאם אשמע את חדשות היום או אציץ בעיתון לא אראה ולא חגחעו לאזני  עוד התלהמויות של שנאה, מילים אלימות, מניפולציות שיקריות ומריבות קשות ומיותרות שמזכירות לי פתאום את התקופה של נובמבר 1995, שלא הבנתי מה קורה וכולם היו נגד כולם ושהסתיים כפי שהסתיים. אז לא התערבתי ולא צייצתי רק קיוויתי שזה יעלם... היום אני חוששת יותר, תחושה של Déjà-vu, כאילו הייתי כבר בסרט הזה ואני כל כך מקווה שהגשם הממשמש ובא יטהר את האויר, שהרוחות יירגעו ואווירה של כבוד הדדי תשרור כאן

זה לא יותר מידי לבקש

 


 

*  נ*גה - http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=615890&blogcode=14850725


 

 

 

שלט ההסבר בכניסה לא עלה

 

 


 

 


 

אוהבת את המדים של שלושת שומרי הסף, מזכירים את המבנה ואת

מבני הבזלת של טבריה עם בנויים מהאבנים השחורות והפסים

המלבינם ביניהם ( השלישי נמלט במבוכה ויצא אח כ להחליף הלצות )


מפל על בזלת בחצר פנימית


 


 ישראבלוג שוב מקשה כל העלאת תמונות :( את שלט הכניסה אפשר לראות בפייסבוק  album to Eugenia Blogilogi's 

 

 

נכתב על ידי , 16/11/2016 12:52   בקטגוריות גשמי ברכה, מזג של אויר, נושא חם, סובלנות, סיבה למסיבה, עם אחד, פורום ישראבלוג, שינוי תפיסה, תקוה, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)