מי יודע מדוע , למה ואיך
שורדים מיום א' בלילה ועד יום ה ' , היום !
חמישה ימים ולילות
בחום הזה בקומות 5 עד 12 (9 קומות + 3 קומות חנויות )
- ללא חשמל , זאת אומרת -
- ללא מזגנים או מאווררים
- ללא משאבת מים לקומות העליונות
- כשהמקפיא של המקרר מפשיר ואי אפשר להצטייד במזון
- כי וצריך לעלות ולרדת את כל הקומות 3 × יום כדי להצטייד במזון טרי ?
העיריה הועילה בטובה לצייד הדיירים בפנסים ובקבוקי מים
ובמעט הרשום מטה :
http://www.local.co.il/document/52,80,154313.aspx
בגלל פיצוץ צינור: תושבים מנותקים ממים ומחשמל מס' ימים
עיריית הרצליה מספקת סיוע לדיירי סוקולוב ממים וחשמל מיום ראשון. עובדי העירייה התגייסו לעזרה, חילקו גנרטורים, מזון ופנסים
כתב לוקאל
25/07/2018
בגלל פיצוץ צינור: תושבים מנותקים מחשמל ומים מס' ימים
חפ"ק העירייה ליד הבניין (צילום: דוברות עיריית הרצליה)
עובדי עיריית הרצליה התגייסו על מנת להגיש סיוע לדיירי בניין סוקולוב 53 שמנותקים ממים וחשמל מיום ראשון, בשל פיצוץ צינור מים. היום (רביעי) אירעה במקום הפסקת חשמל נוספת לאחר שצינור נוסף התמוטט במקום.
החל מאתמול (שלישי) פתחה העירייה חפ"ק באתר וגורמי הרווחה מלווים את הדיירים הנזקקים ומסייעים להם. בבניין 9 קומות והעובדים עברו בין כל הקומות על מנת לבדוק את שלום הדיירים ולסייע להם במידת הצורך.
העירייה סיפקה, בין השאר, גנרטורים להטענת פלאפונים ופנסים לשימוש בשעות הלילה, עזרה לקשישים בהורדת ציוד וכן בהסעתם לקרובי משפחה. היום פונו שתי קשישות, האחת לבית ההורים העירוני "שלום כספי" והשנייה לדיור מוגן שבעת הכוכבים שהסכימו לארחה.
חלק מהדיירים נזקקו לבדיקות רפואית והם הסתייעו ב"איחוד הצלה" בנושא זה.
מעיריית הרצליה נמסר: "יש לציין כי התקלה הינה פנימית ולבניין יש חברת תחזוקה האחראית על הנושא, אולם הנהלת העירייה לא יכלה לעמוד מנגד לנוכח המצוקה האנושית והתגייסה לסייע כל הכלים העומדים לרשותה".
מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, מסר כי הוא מודה לכל עובדי האגפים ולצוות המוקד, על ההתגייסות הרחבה.