לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"...וכמה טוב שהוא כזה"


     אני גאה בעם הזה. ראיתי אותו בתפארתו, שם מאחוריו מתעלה על ההשמצות ההדדיות ויוצא למשימה החשובה באמת - לשמוח ולשמח את ילדיו.

     ראיתי הורים וסבים יוצאים עם ילדים ונכדים מחופשים בתחפושות מושקעות ויפהפיות לחגוג את העד-לא-ידע בהרצליה. ואני מקווה שכך קרה גם בכל הארץ

     מגוון עשיר ורב מאד של תחפושות ראיתי.  ראיתי 'מיקימאוסים' דוחפים ברוזים פעוטים בעגלות, 'טבחיות' עם כבאים קטנים על הכתפיים. הרחוב היה מחופש כמעט כולו, ראיתי את הארבעה מארץ עוץ -אשה מקושקשת כולה בקש בתור הדחליל, ילד כבן עשר עם לבוש דמוי פח ופניו כסופות, אחותו הקטנה כבת חמש בלבוש דורותי עם צמות, האריה הפחדן היה כנראה האבא

     "הי דורותי" קראתי לה, והיא שלחה בי מבטון תודה קטן וגאה. יצאתי מביתי לבושה לבוש עליז, עם מסכת עינים עליזה וצבעונית ובגד עליז בהתאם. רק לשמח את נכדי חשבתי ככה לפגוש אותו. חששתי מתגובות לועגות אך יצאתי באון ורק טובת נכדי לעיני, אבל מהר מאד חשתי שבתוך עמי אני יושבת והלואי והעם היפה ינצח

________________________________

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2461905907176188&id=100000704089613&sfnsn=mo

 

את העלאידע בהרצליה צילמה \/👆נאוה אופק, מחוברי הפייסבוק יראו, והשאר יפתחו את הדימיון בכיף  קול 👓

נכתב על ידי , 21/3/2019 21:35   בקטגוריות אביב, מדינתי היקרה, נושא חם, ניסים, פורום ישראבלוג, פורים שמח, אופטימי, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתותי


תות התחבאה בקופסא

וקופסא בתוך ארון


תות בתחפושת כפפה

וקופסה כנמרון

 

לריח הפרג קפצה תות - 

 נקשה בקרטון


נעורה הקופסא פתחה

המכסון -


יצאו השתיים

בלעו אוזניים -

 

ל תי א בון

 

              ולעכברון  ?

     

 הותירו 

               אך

                         פירורון


 

נכתב על ידי , 22/3/2016 11:44   בקטגוריות שמח ומבדח, פורים שמח, פורום ישראבלוג, סיבה למסיבה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממשלת החלומות שלי


 

לא תמיד אני מסכימה עם 'הארץ' אבל אין ספק שיש להם הברקות, כמו זו למשל, במקום לומר מי לא - מה שהם מנסים להתמחות בו בחוסר הצלחה, יכול כל אחד לחלום מה כן, 

מצאתי את האופציה הנחמדה הזו הבוקר בפייסבוק, השתעשעתי והנה מה יצא :


יעלון לביטחון משראשוןרד האוצרוןבילרווחטלחנךחון בארצות חוץ להתארח

 

 

בעולם מושלם, אם גם ברק ושטרית היו מועמדים למשל הייתי נותנת להם תפקידים, אבל עם תמונת המועמדים המציאותית - בחרתי את המתאימים ביותר בעיני מתוך הנתון

 



פורים שמח


הלוא אפשר  להתפרחח


ואפילו ממשלת חלומות


לארח



https://www.facebook.com/eugenia.blogilogi

נכתב על ידי , 3/3/2015 12:42   בקטגוריות אזרחית קטנה, אנשים טובים, חג שמח, חירות, לקראת פורים, פורום ישראבלוג, פורים שמח, פנטזיה, אקטואליה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחרות הבדיחה הקולעת וקטעים


 

אמנם סגרו את מעריב, ומאיימים על סגירת הערוץ הראשון, אבל שלי הזכירה לי שהצחוק בפורים הוא מצווה

אז הרגשתי מצווה ומיכיוון שהוא גם יפה לבריאות, בחרתי להציע תחרות:

  • תחרות הבדיחה הקורעת

     

  • תחרות בעל החיים המתחפש

לקינוח הוספתי כמה דברים - את הקטע הספרותי שהכי הצחיק אותי, את הקטע שמצחיק אותי כל פעם מחדש, ואת מסיבת הפורים הכי שנונה בשכונה

 

 

הבדיחה שהכי 'קרעה' אותי

 

בחורה נכנסת לחנות מכולת, ובוחרת לחם אחד, קרטון חלב אחד, אבל של חצי ליטר, קרואסון אחד,,, וניגשת לקופה

מסתכל הזבן המאוכזב ושואל:

  • “ תגידי, את רווקה?"


  • "כן" עונה לו, “איך ידעת?"

  • "את מכוערת!"

 


 

בדיחה מצחיקה תשמח את פושקין:

 


 

וזה מה שקרה לבדיחה לא מצחיקה:

 

 


 

 

בהצלחה

 

@ @ @

 

התחפושת הכי מוצלחת של בעל חיים

 

 ps://www.facebook.com/photo.php?v=665461450193306

 

בהצלחה


@ @ @

 

 

 

קטע ספרותי שהכי הצחיק אותי

 

לפני כעשרים שנה זכה ביירד בפרס נובל לפיסיקה, זה הספיק לראש ממשלת בריטניה להעניק לו משרה ולבנות לו אתר לפרוייקט "קולולו" לחיסכון באנרגיה. הוא נשוי פעם חמישית אחרי שבגד בארבע נשותיו, עכשיו הוא בן חמישים ואשתו פטריס בת שלושים ומשהו בוגדת בו, אבל הוא לא יכול לחשוב על משהו אחר, והוא גם מנומס:

הוא נכנס לחדרו, וכששמע שהיא מגיעהה הביתה, הוא החליש מעט את קול הקריינית, וענה לה בקולו משפט מהרצאתו, ושוב הגביר קול הקריינית ושוב ענה,

אח"כ נכנס למקלחת,

יצא התלחשש עם עצמו, והוסיף בידיו טיפופים על המדרגות, וכל זאת כדי שתשמע ותקנא ואולי ככה יפתה אותה לחזור אליו

 

אהובה המשפץ היכה אותה, וביירד רוצה להראות לו מה זה, הוא נוסע לשכונת המשפץ נעול נעלים שיגביהו את 168 הסנטימטרים שלו, נעמד מול המשפץ ומתכנן בעיטה, אבל המשפץ רואה את התכונה, כי הוא מומחה באמנויות לחימה, ומצליח לסתור לו ואומר: “ בפעם הבאה זה יכאב"

בירד חוזר עם אזניים מצלצלות למכוניתו וכשהמשפץ מתקרב, הוא נותן גז ובורח.

 

איאן מקיואן סלולארהוסף לסל את סולאר / איאן מקיואן http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=955997


הקטע המנצח את הזמן

מתי כספי - מוריס והיונים Lyrics

www.releaselyrics.com/2dd0/מתי-כספי-מוריס-והיונים/  

 

http://www.releaselyrics.com/2dd0/%D7%9E%D7%AA%D7%99-%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A1-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/


 

מסיבת הפורים הכי שנונה בשכונה 

 

פורים בכור האירני - mako

www.mako.co.il/tv-erez.../8be30e0f779a4310?...

נכתב על ידי , 16/3/2014 11:17   בקטגוריות שמח ומבדח, מפגשי ישרא-בלוג, פורים שמח, הומור, תחרות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממהתלות המקלדת


 

 

 

המקלדת היתלה בי רבות. אני יודעת הקלדה עיוורת ואני תמיד בטוחה שהקלדתי נכון – אז למה לבדוק התגובות לפני ה'שלח'? אחר כך כשהייתי רואה מה 'נשלח' הייתי מתפדחת לי בשקט. יום אחד 'שלח'תי ]חחסבןר כשהתכוונתי לכתוב פייסבוק. מאז החלטתי לבדוק לפני השלח אבל יחד עם זאת שמרתי לעצמי כמה פאדיחות כאלה עד יבוא יום פורים.


אז בבקשה:


-
אתמול למשל, סירבתי לקריצהנתעצב בשל ויכוח על הפוסט הקודם, אז הנה מה שיצא:


ןצכיוון שאני מסרבת להתיצב כי – פורים (נמשיך להתווכח בכיפורים)

 

- פעם רציתי לכתוב 'וגם' יצא לי - טגן


- שהיא תחךיט מה לובשים היום (שתחרוט, שתחרוט את דעתה...)


- כשנהניתי מהצילומים של חגית הגבתי אצלה:


הנוף שם נפחר מקווה שלקחתם צתךמה

( נפחר = נפלא

צתךמה= מצלמה)


  • כשניסיתי להבין בתהליכים עולמיים כתבתי
    :

כשארה"ב מתעטשת גל הכולם מקסל חום -

(כשארה"ב מתעטשת כל העולם מקבל חום)


- פעם רציתי להתפעל מהבישול של פועה. יצא לי:


המק' הבר שלי=


(המרק הבא שלי)


- צמיעת אלימות

 


 

- רק להיריך ולהודות ולזעןר

- רק להירחף

- רק להירחך

- רק להעקיך

(רק להעריך להודות ולזכור)



ליוצרות 'חדר משלהן' רשמתי:

מה שמגיע מגיע פרח המשכנה כך רק אטר אצן מביאות ( רק אור אתן מביאות , כאילו דה?...)

הכהסתי ברגע שהתחיל, צילמתי אתכן בנייד הלא מצ'וכלל שלי ויצאתי מיד לפגוש את בנותי. בקיצור היה לי אחלה יום

 

כשניסיתי להיות משוכללת וקולית בעת ובעונה אחת:


נמ'וכלל

 תיקנתי ל - צת'וכלל

 ואז ל- מצקוכלל 

 עד שהצלחתי- מצ'וכלל

 

לקי-מן רציתי להסביר אימפולסיביות בקשר למשפט לא יפה שאמר כלכלן

אני לא חוש/בת שזה קשור להשכלה, זה קשור לאופי ומבנה אישיות ששום השכחה חא צוכל לתקן


בפיוטיות:


הירח נרא כ כ קרוב, כאילו מרחק נגיעה. חםעמים זה מפחיד


כשניסיתי להביע דעתי האמנותית על האחים בלוז:


זרט נהדר אבל סטלויזיב בור קצת הוןלך לריבוד

(סרט נהדר אבל בטלויזיה הוא קצת הולך לאיבוד)



לדפנה הגבתי בהתלהבות:


את עדיין נופצעצ ממנה?


כאן כבר לא מוצטקריצהת את הפיענוח זקוקה לעזרה:


- גן רהע בתייחסתי פ גם אני התייחסתי


- ומה רציתי לומר כאן? - זה נכון אבל הוא לא צריל חהקריב



אז להתראות גם ב- ]חחסבןר




 

נכתב על ידי , 24/2/2013 09:22   בקטגוריות איפה טעינו, באסה, הומור, יחסים בין בלוגרים, סובלנות, פורים שמח, מפגשי ישרא-בלוג  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)