לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

" נחמה, יופי, תעתועים ובקשה אחת "


 

אמש בין אזעקות ופיצוצים עמומים באיזור השרון עברתי להתנחם במשחק וירטואוזי של ברזיל, ובכן - לא מצאתי את נחמה. לא די שאני משתיקה הטלויזיה כשהגרמנים שרים דויטשלנד איבר אלעס, ולמרות התחלה יפהפיה של הברזילאים בלי ניימאן וסילבה, תוך 32 דקות ספגו הברזילאים מהסנובים האלה חמישה גולים.

לא הייתי רוצה להיות ברזילאית היום, אבל גם גרמניה לא, מה זה ההבקעות האלה? 2:0 זה מספיק משפיל, למה הם המשיכו ככה להתעלל במארחים, שממילא לא היה להם נתון פתיחה בגלל נאיימר שסולק בצורה ברוטאלית,

ובכלל ברזיל ודויד לואיס שהכתרתי אותו כיפיוף המונדיאל, מה זה השיתוק הזה מול השער? הם שיחקו יפה ומהר, ומול השער כאילו התעוורו, מה זה צריך להיות?

טוב, חזרתי כרגע הביתה מסיבוב ההשכמה שלי, מה שנשאר לי להתנחם בו היא בשגרת האזעקות שהחלה זה עתה. פעם היינו אומרים 'אין לי רגע דל או סקנדל או פסטיבל' מה שיש עכשיו זו בחירה בין סקנדל לסקנדל, או כמו שה- X שלי היה אומר: "זה כמו לבחור בין קדחת לחולירע" (כששאלו אותו אחרי שהתחתן אם היו נותנים לו לבחור עכשיו מה היה בוחר).

אבל בנישואין עוד אפשר היה לבחור, בשערוריה הכפולה הזו אפילו זכות בחירה איו לי

 


 

כוכב וג'נטלמן: בכל העולם משבחים את דויד לואיז מברזיל, שרץ לנחם את יריבו הקולומביאני חאמס רודריגס על ההפסד. לייק מכל הלב לגיבור המונדיאל!

(צילום: רויטרס)

 

LikeLike ·  · 
בקשה - תפסיקו לומר קייטנות בצירה צריך לומר קי טנות, קיט - פירושו קיץ

 
תעתועים - מה זה  צדק איתך ?
נכתב על ידי , 9/7/2014 09:02   בקטגוריות אזרחית קטנה, חג הכדור בחצי השני של הכדור, אקטואליה, שחרור קיטור, פורום ישראבלוג, אירוניה, עברית יפה שפה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טופשבעשרה ההמשך, קצת על חג הספר, הכדור ומעט ממלכתיות


 

היה לא נעים לכולם עם הטופ17 אבל המחלקה הזו, פלסטיקה אישפוז יום במאיר היא משהו מיוחד, אווירה נהדרת ומשכינת שלום, שמנו מאחורינו את התקרית המיותרת, והמשכנו הלאה. כבר התלוצצנו ואנחנו חברות.

 

 

ביום א אחרון 8.6.14 היגעתי מוכנה לתלישת עור נוספת והחלמה, אמנם לא נורא אבל בהחלט לא נעים, ואחרי אישפוז ולבישת חליפת בית החולים הלא מביכה של 'מאיר' נכנסתי כולי רעד לניתוחון נוסף שכולל השתלה במקום נגע השמש.

הרופא המקסים לא ויתר, וחיפש עד שיימצא הטופס המדובר ובו פירטי הנגע, ולאחר חיפושים במחשב, ריצות לפקידות נמצאה האבדה והסתבר ש...


אני הולכת הביתה !


לא היה גבול לאושרי, מסתבר שתוצאות הבדיקה של שני המקומות על השוק היו על אותו הטופס, מה פלא שהפקידות שלחו הפניה נוספת לניתוחון, לשם הסר ספק היה נחמד מצידם של הביופסיונרים, להשיב על כל ביופסיה בדף נפרד – קצת כבוד לכל נגע לא יזיק. מגיע להם המינימום הזה. אז לא הוכיתי שוק על ירך, ולא חטפתי שוק, ולא פולקע השארתי את כל הבדיחות קרש לצוות מאחורי ויצאתי בדילוגים מהמקום עם הבטחה לחזור יש כבר טופשבעשרה מוכן.

כמה שמחה הייתי שאוכל לחגוג את שבוע הספר עם כל עמישראל בחוצות הערים, (בערבים כמובןכי מי צריך עוד שמש), אבל – לא ! - שפעת של טרום קיץ כופפה את גבי הדווי לאנחות, אפילו להקדיש זמן לשבוע הספר, הנושא האהוב עלי מכולם אין באפשרותי. טוב שכל ספר הוא חג עבורי וכל השנה סיפרתי ושיתפתי כאן בהתלהבותי.

אז איך אעביר את שבוע הספר? א'  בחברת אקמולים, בישיבה כמובן, כשלא זזים לא כואב מה שלמונדיאל זה דווקא דיי מתאים, כבר נהניתי מ א ד מטקס הפתיחה.  ב' בקריאה של 'חלומות של אחרים' ספר הסיפורים של שולמית לפידושל 'יסמין' אלי עמיר – אני נהנית כ כג' אמשיך להעתיק למחברת הציטוטים שלי, ציטוטי מופת חד פעמיים מספרו של מקיואן 'שבת'. זהו התשיעי במספר של הסופר הזה שקראתי, הרי הבטחתי שלא אנוח ולא אשקוט עד שאקרא את כל ספריו.

 

 

ומה לגבי הסאגה הממלכתית?

אדווה עם שיטרית, אולי הרזומה שלו, והאהדה הגורפת אליו כאחד העם ויחד עם זאת כנישא ממנו, יוציאו אותו גדול מהסיפור, ממש כמו קלינטון בזמנו, והלוואי והסיפור כולו עורבא פרח.

 



 


 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2014 10:19   בקטגוריות איפה טעינו, הומור, מועדון קריאה, שבוע הספר, אקטואליה, בריאות, 'החופש כבר כאן' ויש זמן לקרוא, חג הספר, פורום ישראבלוג, אהבה ויחסים, אזרחית קטנה, אנשים טובים באמצע הדרך, סובלנות, חג הכדור בחצי השני של הכדור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)