לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2017

"החברה הגאונה" , חברה טובה לכל עת


   זה שבועיים שמשפחתי חוגגת בתמיכה הדדית ובמלוא העוצמה והנאמנות זה לזה וגם לה עצמה, את ימי המועד של השפעת העונתית הגדולה, והמילה 'חג' תתאים לה כמו שהיא לא מתאימה ליום הכיפורים, גם 'יום טוב' לא מתאימה, כי זה כבר שבועיים טוב לה אבל לנו לא.

   כמה מבני המשפחה שלקחו את החיסון וגם אלה שלא - נאמנים לה באותה מידה של עוצמה ללא קיפוחה ו/או קיפוח איש בשום ניואנס שלה, ואין לי מושג מה עובר בימים אלה על החברים ועל החברים לעט ולמקלדת, אני מקווה כי כולם בטוב ושבקרוב אדעדכן ושאוכל אף להגיב

   בקיצור בין מרק לתרופות סבתא, בין שיעול לדימדומי שינה, פרט להפוגה בשיעוליו של קטני רק דבר אחד מאיר את ימי והוא הספר "החברה הגאונה " מאת אלנה פרנטה.

   מאז מקיואן ו"אהבה עיקשת" לא תקפה אותי תשוקה כזו לקרוא עוד ועוד מיצירתוו של סופר. זה זמן שני משתוקקת לספר עשיר כגון זה, זמן שנמאס לי מהספרים דלי השפה המחשבה והתואר שקראתי לאחרונה. הספר יוצא מן הכלל עשיר מכל בחינה, זה יובל שלא נכתב ספר כזה ללקק ת'עצבעות

  כמו על הספר "אהבה עיקשת" גם על "החברה הגאונה" המליצה המרצה של החוג לספרות בו אני משתתפת

 






נכתב על ידי , 24/1/2017 14:05   בקטגוריות איטליה, אמנות, יחסים בין בלוגרים, יצירתיות, מועדון קריאה, ספר לאי בודד, ספרותי, פורום ישראבלוג, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלאון צודקת הפעם


 

    בעניין התקשורת החופשית אני מסכימה הפעם עם זהבה גלאון. מאז ש'נעלםמעריבהישן הטוב וההגון אחרי משפט הקלטות מול ידיעות אחרונות, אז נדון נמרודי לכלאלא הייתה עיתונות חופשית דייה בישראל,

   צר לי שהיה צורך בהקמת ישראל היום כפי שקם בחסות מיליונר חוצלארצי אך 'ישראל היום' מכובד ומכבד, היווה תחליף ראוי למעריב עד יקום מעריב שנית כעוף החול,

   והמילים הטובות על ראש הממשלה בישראל היום אני חייבת לציין, מעולם לא הפריעו לי. מעולם לא הפריעה לי מילה טובה, מה שכן מפריע לי הן מילים רעות, משמיצות, כמו שפעמים רבות 'הארץ' המצוטט הפעם למטה, נוקט בהם לרוב בלשונו העברית העשירה שהוא מנצלה לרוע לשמו.

   אינני רוצה לשמוע בעיתונות דיעות במקום שצריכות להיות ידיעות, מעריב שחזר אלינו לאחרונה יכול להוות דוגמא והוא מתרומם אכן בדרך הנכונהיש מה לקרוא ! העיתון מעשיריש כבוד למכותבים ולקוראים, הידיעות עינייניותהמאמרים משקפים ללא התלהמות מגוון דיעותכל אחד יכול להכיר את דעתו של המנוגד לו פוליטית או ערכית ( ובקשר לחגיגות השמחה של העליהום התורן - לא ! איני שמחה, ואינני רוצה לראות איש בכלא, גם ראש ממשלה אחד ונשיא אחד בכלא הם שניים יותר מידי. די לרדיפות האלה, זו כהר לא דמוקרטיה אלא ניצול החוק קרדום לחפור בו ) :

 



 "גלאון ציינה כי התנגדה לחוק ישראל היום מאחר שנועד לבצר את השליטה של ידיעות אחרונות בשוק התקשורת בישראל "ולתת למוזס עוד קלף במשא ומתן המושחת שלו מול נתניהו", כלשונה ... "

 

http://www.haaretz.co.il/news/politi/1.3230811

 


 

 

 

מה עוד אפשר לעשות עם נייר עיתון


http://www.israelidesign.co.il/UserFiles/Image/in_pic1_12211447814068.jpg


נכתב על ידי , 12/1/2017 11:59   בקטגוריות אזרחית קטנה, אקולוגיה, האמנות השביעית, חירות ללא הפקרות, חתול השמירה של העיתונות, כמה רוע אפשר לבלוע, מדינת פרטאץ', מה טעון תיקון במדינה שלי, מניעת אלימות, נושא לוהט, סובלנות, פורום ישראבלוג, תקוה, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)