לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2018

בכבדות


בכבדות יצאתי מביתי

הוחמאתי

קלו רגלי מעט . כי שכחתי

לרגע

 

קול מחאה

נשמע מבית קפה

סמוך

צריך ... להם !

צריך ... אותם !

 

חזרו צעדי

ונגררו

נמכה שוב קומתי

עת משכתי את רגלי

למחוז חפצי

 

שמעתי מילמול תינוקי

ידעתי בליבי מה אמר

ניחשתי

אולי צייץ לציפור

חייכתי ,

 

חיפשתי הציפור

אם התרשמה

אולי גם היא הבינה ?

אולי תשוב ממעופה

ותענה ?

 

שב עולמי והיה לחומל ומתוק

תמונת נכדי עלתה בדמיוני

איך קיפצו

כיצד התחכמו

 

כל מציאותי אמרה רינה

ואז כשממכונית חולפת

הושלכו לכל עבר

דברי

קריין

 

הודיתי

ביני לבין עצמי

למתנות הזמן שאספתי

בדרכי

 

שעזרו לי לשאת

את הדברים בכוחות

טריים

_______________________________

 

הקטע שדמיין ליבי כשקראתי את הקטע הבא :

 

"... יצאתי לרחוב ברגל קלה, לרגע שכחתי מי אני ומה אני, אלכוהוליסטית בגמילה בלי גרוש על התחת, רוכלת במבה ענייה שאחותה ברוב חסדה מעניקה לה לחם קורת גג. הייתי בהיי כמו אחרי נייס גאי או משהו מהכימיקלים מנסיקי המורל

וחומסי הדעת, רחפתי מעל המדרכה במצב רוח שסובל הכול ולא היה לי זמן נכון מזה ללכת ל'ארזים' ולבקר את אמא ."

 

מירה מגן מיכאלה כנרת זמורה ביתן 2018

נכתב על ידי , 16/11/2018 13:41   בקטגוריות אזרחית קטנה, לשיר מהלב, נושא חם, ספרותי, פורום ישראבלוג, אקטואליה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסך ערפל


עבותות סמויים

משכו אותי אל המקום

הישן שמחקתי

בכוח

לשכוח

 

חרדה עמדתי בפני הטרמינל

הקר

חוששת מפני המכיר

והמוכר

 

חיפשתי את המשקפיים

המקצרות את

ראייתי

שיערפלו מעט

 

כמו התינוק

המסתתר

בטוח שאם לא יראה

הם לא יהיו ורוצה

שכן

 

ואני לא

 

 

..." לא כל כך מסובך לאסוף מזוודה. אני מסדרת את השיער וטופחת עליו ביד שלי, מרכיבה את המשקפיים בעלי המספר הנמוך, שבהם אני משתמשת כשאני רוצה נוסף על העדשות לשים מסנן בין העיניים שלי ובין העולם."

 

מתוך "מזל קטן" קלאודיה פיניירו , בהוצאת תשע נשמות , 2016

נכתב על ידי , 3/11/2018 14:27   בקטגוריות סיפרותי, מעברים, ניתוקים וחיבורים, ספרותי, פורום ישראבלוג  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)