לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

תוכנית אחרונה


   הבוקר , אחרי חדשות שבע שודרה ברשת א' התוכנית האחרונה בסדרה 'בית הורי' מהלך כה ציני ועצוב לידמים אלה

   לתוכנית הזו הזמינה אעיה אדמוני , המגישה והעורכת את אחיותיה והן שיחזרו את תולדות משפחתן מסלובקיה דרך העליה מנמל רומני בים השחור דרך הדרדנלים לישראל . הן סיפרו את סיפור שמות המשפחה מ - רוט ל - אדמוני , כיצד החתונה היהודית של הסבא רבא לא נרשמה ע"י השלטונות ולכן נרשמו על שם. משפחת האם , על האבא שאולץ לעלות לישראל בגלל מחלתו , תרופה שרשם הרב והוכיחה את עצמה . על בתי אונגרין , חברון . . .

   על המשפחה שהצטרפה , לא הסתדרה כאן וצזרו לאירופה לשמד .

   עולם הולך ונעלם . . .

   תוכנית כ כ חשובה נמחקת , כך מתיתרים תולדות העם הזה 


   הייתכן ?


"ויש כאלה שלוקחים

מונופול על החכמה

ויודעים יותר טוב ממני

ויודעים יותר טוב ממך

מה טוב בשבילי

 מה טוב בשבילך . . . "              

                               עוזי חיטמן                        

   מתוך השיר " גם אני נולדתי בארץ הזאת "

נכתב על ידי , 28/4/2017 10:38   בקטגוריות יהדות, מדינת פרטאץ', מה טעון תיקון במדינה שלי, מנהיגות, נושא חם, עצב עמוק, פורום ישראבלוג, פקידות אטומה, צדק חברתי, צדק פואטי, ציניות, רדיו וטלוויזיה, שכרנו יצא בהפסדנו, תולדות ארץ ישראל, אקטואליה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם חג גם שמח וקצת יותר חכם


שלום חברים

בשני דברים אני מתחדשת היום בנכד חדש מתוק להפליא, ובזה שאני 'משדרת' שידור בכורה מהנייד החדש.

ובכן אחרי שלל עלילות הנייד כששבק סימי, התחדשתי שלא ברצוני הנייד משוכלל יותר, אבל לא אטען, שהרי בזכותו אני יכולה לבשר את ההולדת המשמחת כל כך.

עכשיו מקלדת המחשב שבקה והסיסמה למייל נעלמה לאלפי אבדונות בסים, אין לי מייל אך יש לי סמרטפון ( אני מקווה שלא יהיו טעויות רבות. מידי, שכן עד רגע פרסום פוסט זה לא אדע מה גודל האותיות שיצוצו כאן )

בתקווה להמשך בשורות טובות

חג מימונה שמח, כי לי כל כך שמח ומאחלת גם  לכם

נכתב על ידי , 18/4/2017 09:40   בקטגוריות אביב, חג שמח, מצב רוח, מצב רוח, מצב רוח טוב, ניסים, פורום ישראבלוג, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם חג גם שמח וקצת יותר חכם


שלום חברים

בשני דברים אני מתחדשת היום בנכד חדש מתוק להפליא, ובזה שאני 'משדרת' שידור בכורה מהנייד החדש.

ובכן אחרי שלל עלילות הנייד כששבק סימי, התחדשתי שלא ברצוני הנייד משוכלל יותר, אבל לא אטען, שהרי בזכותו אני יכולה לבשר את ההולדת המשמחת כל כך.

עכשיו מקלדת המחשב שבקה והסיסמה למייל נעלמה לאלפי אבדונות בסים, אין לי מייל אך יש לי סמרטפון ( אני מקווה שלא יהיו טעויות רבות. מידי, שכן עד רגע פרסום פוסט זה לא אדע מה גודל האותיות שיצוצו כאן )

בתקווה להמשך בשורות טובות

חג מימונה שמח, כי לי כל כך שמח ומאחלת גם  לכם

נכתב על ידי , 18/4/2017 09:40   בקטגוריות אביב, חג שמח, מצב רוח, מצב רוח, מצב רוח טוב, ניסים, פורום ישראבלוג, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשורות טובות


 

חג שמח ופורח לכל ידידי ומכותבי


   חג שמח מיוחד אני שולחת למתארחים משכבר הימים בסלון בית הורי על המסך הקטן. הם המיילדים את הטלויזיה בישראל, שמתארחים בזרועות פתוחות בסלון ביתי ובהמשך השנים של ילדי. המתארחים שהתגלחו על בשרם ובשרנו עד להשתבחות האולטימטיבית.


   חג שמח עוד יותר אני מאחלת לקולות שנולדתי לתוכם, הבוקעים מעל גלי האתר זה עידן ועידנים, שידעו למסור חדשות בענייניות לא פומפוזית רגשנית ומניפולטיבית עד מיאוס 


   ל'קול המוסיקה ולרשת א הבכורה אני מאחלת חגים שמחים יפים יפים, בחיים ארוכים ארוכים שגם נכדי ונכדיהם, ניני וניניהם לעתיד לבוא יהנו זה מזה עד עולם


  שתחיה הסבתא* חיים ארוכים, עד שתזכה לראות את ילדיה ונכדיה ישרי דרך ומוסריים היודעים ליהנות מעמל כפיהם ולא לסמוך על התעשרות מהירה מהקרקע שעליה היא יושבת

 

   שיהיו ראויים למורשתה

 


* להרוג את הסבתא – ויקיפדיה

 


 

חג שמח ופורח

 


 

בשורות טובות

 

 

נכתב על ידי , 10/4/2017 10:36   בקטגוריות אביב, אזרחית קטנה, האמנות השביעית, הכנות לפסח, נושא חם, פורום ישראבלוג, רדיו וטלוויזיה, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: חופשת הפסח
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)