לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

חתול שחור חתול לבן


   בערב חג השבועות ביליתי בחדר זבל , ומעשה שקרה כך היה :

   בשש בערב יצאתי לקנות סיגריות בקיוסק , כשהיגעתי הביתה לא מצאתי המפתחות לא בדלת לא אצלי , חזרתי לקיוסק , אוריאל ליווה אותי לחפש בדרך - לא ! ! !

   האפשרות היחידה בפח הכתום

ירדתי , הצצתי , לא רואים , לקחתי פנס מעליזה , מצאתי אבל עמוק מידי , בשלב זה התעקשתי להמשיך בלי להטריד חתני יאמר לזכותי , וגם לא את אוריאל. השש לעזרה , מצאתי איזה מקל הרמתי החליק , הרמתי החליק , השכבתי את הפח ו - המפתחות נ ע ל מ ו כבר הייתי בטוחה שמשהו מתעתע בי , הסתכלתי סביב - אין איש , אין רמז לרוחות , או חתולים שחורים .סחבתי הפח לאור בכניסה ל'חדר', השכבתי אותו מהצד השני , די כבד אפשר לומר , הוצאתי פלסטיקים - אין , הארתי בפנסים משהו נצנץ בג'יפה שחורה , זחלתי פנימה והוצאתי

   בדרך למעלה החלטתי . במקום להתפנק ולנוח כמעה בשבועות השנה , עדיף כבר להתעייף מהכנת. מאכלי חלב שממש , אבל ממש לאא טובים לי , מלהתעייף ככה . חברה אחרת אמרה שמרקתי עצמי לקראת לימוד תורה . ושנלמד השבת שיעור פילוסופיה שהפסדתי ( דקארט השם ישמור )

   היגעתי כולי ג'יפה לעליזה ( שכנתי תבורך ) ניקינו המפתחות והידיים באקונומיקה , הידיים עדיין מריחות מאקונומיקה , היציעה לי תה , אמרתי קודם השימלה לכביסה ואני לאמבטיה ,

אחרי נקיה הדלקתי נרות

   היגעתי לעליזה נקיה , אחיה וגיסתה ממאוסטריה בינתים היגיעו וקיבלנו תה ואני עוגה לא גבינה

חג שמח

 

נכתב על ידי , 31/5/2017 14:10   בקטגוריות אמיתי לגמרי, אנשים טובים, אנשים טובים באמצע הדרך, אקולוגיה, עייפות, פורום ישראבלוג, אהבה ויחסים, מפגשי ישרא-בלוג  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אורן חזן ואפקט הטיל


   אורן חזן שלא כמו שאר המוזמנים לקבלת הפנים לטראמפ התנהג שוב כמו התלמיד השובב , חזן נכנס עם המכשיר  שלו לטקס , הצליח לדחוק את עצמו למוקד האירועים ולהצטלם עם נשיא ארה ב . הוא משך אליו את תשומת הלב כמו אותו אדם  שפשט את בגדיו כולל התחתונים ורץ ערום לתוך משחק כדורגל לעיני העולם הצופה בו המום בשידור חי .

   הוא הצליח להרים גבות ונכנס לפריים של העולם , אנחנו התביישנו , הרצנו בדימיוננו את התקרית אחורנית כאילו לא הייתה , העולם התעלם

   גול עצמי  לחזן ולנו

   ובארץ ? לא פסקו לדבר על זה בתקשורת , לשחזר את זה , לדוש בזה כאילו אם ימשיכו לנבור בערימת הבוץ הזו היא תניב זהב

   מצד אחד - אוי לבושה ולחוסר המקוריות הילדותית בנסיון למשיכת תשומת לב , צומי קוראים לזה אצלנו ברמיזה פאתטית , נגררו אמצעי התקשורת שלנו שעדיין ממשיכים לזלזל בתבונת הציבור בארץ ולמחזר מה שכביכול מושך רייטינג 

   אני מקווה שאחרי המקלחת הקרה שספגו חזן והתקשורת בארץ במקרה הזה , ילמד מי שצריך את הלקח

מצד שני - קרה כאן עוד משהו , משהו שהייתי קוראת לו פעם אפקט הטיל , יודעים שייפול , לא יודעים מתי , ככל שהזמן עובר המתח גובר והולך עד שמיחלים להיות כבר  אחרי , ומה שעשה לנו אורן חזן במקרה הזה ?

בדיוק

   הוא ניטרל את אפקט הטיל של טראמפ , כולנו היינו במתח מהאיש הבלתי צפוי הזה , חששנו כל שניה , הנה אולי עכשיו הוא יפתיע בצורה בלתי מתקבלת על הדעת שתכניס את העולם ואותנו להלם ,

   ככל שעברו הדקות המתח גבר , בא חזן עשה מה שעשה , התיר את המתח, גנב את אלמנט ההפתעה

נשמנו לרווחה. ורבים בעולם איתנו

כמו תמיד אין רע ללא טוב

נמשיך לקוות

נכתב על ידי , 23/5/2017 12:37   בקטגוריות אמיתי לגמרי, נושא חם, פורום ישראבלוג, אקטואליה, רדיו וטלוויזיה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צנזורה


   לפני מספר ימים ראיתי ידיעה במעריב בדבר הגשת פוסטים לצנזורה

   אנא האירו את עיני , למי מגישים ? ואיך 

 

מעריב 15.5.17

ועדה שמינה שר הביטחון קובעת 

בלוגרים ומפעילי עמודים בפייסבוק

יצטרכו להגיש חומרים לצנזורה

יוסי מלמן

 

נכתב על ידי , 19/5/2017 19:49   בקטגוריות חירות ללא הפקרות, יחסים בין בלוגרים, ישראבלוג, מניעת אלימות, נושא חם, פורום ישראבלוג, מפגשי ישרא-בלוג  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימי הבן-גל שלי


   מסתבר שלקחתי קשה מידי את סגירת הערוץ הראשון. , רשת ב , קול המוסיקה , רשת א בינתים משמיעה קול לשמחתי , ויש דברים מעניינים לשמוע ( גם אם הם שידורים חוזרים הם תמיד מחכימים וכאילו שאר הערוצים לא ממחזרים )

   ניסיתי לנבור בתוך עצמי ולברר מדוע השפעה של הסגירה כל כך קשה עלי , שיחזרתי את הזכרונות הראשונים שלי מהרדיו כילדה אפילו פעוטה אפשר לומר ,  במדבר הבאר שבעי , ואני חושבת שהבנתי

   אני זוכרת מתי היגיע אלינו הרדיו הראשון , זה היה בן גל , אני זוכרת את צלילו העמוק והחם את עיצובו המחבק את גודלו, ואת הזיכרון האחד שנטמע בתוכי הוא זיכרון ההשכמה שאימי הייתה משכימה אותי ככה כי היא לא אהבה להעיר ( להרביץ דוקא כן )

וכך כל בוקר במשך מספר שנים מגיל הגן ועד בית הספר הייתי מתעוררת לצלילי המוסיקה , אני חושבת שבגלל זה אני כ כ אוהבת. מוסיקה קלאסית

   במיוחד אני זוכרת איך בוקר אחד ואני עדיין ישנה , וחולמת על דבורים מפזזות ומזמזמות ואני מתעוררת לקול צלילי מוסיקה שהפליאה אותי כ כ בחיקויו של הטבע ואז שמעתי קריין או קריינית איני זוכרת אומרים שזה היה מחול הדבורה

 

   היו ימים שהיה לי יותר קל להתעורר ואז זכיתי לשמוע ' אל המקומות היכון '

 

   בסופ ש האחרון היה לי מאד חשוב , כי כבראין את מי לשאול , לנסוע לסמינר בנושא העיירה היהודית , המלון היה נהדר ההרצאות ברמה גבוהה ביותר , והתרגשתי נורא

   חזרתי משם חולה , האם בגלל ההתרגשות ? היתה גם מוסיקה יוצאת מן הכלל ווזמריםששרו שירים שאימי היתה בוכה כשהייתה שומעת אותם , בכיתי גם

וביום ( ג זה היה ? ) בכיתי עם עובדי הערוץ הראשון בשדור חי

איך אפשר להחלים ככה

נכתב על ידי , 11/5/2017 12:33   בקטגוריות נושא חם, פורום ישראבלוג, פקידות אטומה, צדק חברתי, צדק פואטי, תולדות ארץ ישראל, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)