לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2017

התכנסנו כך


   התכוננתי לבלות שבועיים עם הרגל למעלה , אבל התוכניות השתבשו , הניתוחון בשוק הזדהם , ולא ידעתי את נפשי עד שהיה ברור לי שהעצם ניצלה

   הדבר חייב אותי בביקורות חוזרות ונישנות , חבישות עצמוניות במשך חודש . לא נעים ? לא . היו ימים שאפילו הרגשתי נורא

   אחרי שנרפאה הדלקת בעזרת פגזים של אנטיביוטיקה ומשחות , הבטיחו לי שני מומחים ( שהרי התייעצתי חזור והתייעוץ ) שייקח זמן , חבישות ביציאה לשמש במשך עוד שנה , ואח כ האיזור יתמלא והמקום ייראה יפה וצריך לא להתאמץ יתר על המידה

   אז במה מתנחמים בינתיים ? בספרים טובים ויפים ובנכד מתוק ועוד 1 מתוק ממנו .

   נשאר זמן פנוי , עייפתי מהתוכניות שקוראות לעצמן חדשות , הקשבתי רק לתקצירים ועברתי לתוכניות טבע ומוסיקה כי מאסתי בכותרות ובפרשנויות של בעלי עניין ובעלי דיעה שכופין עלי את חוות דעתם , תנו לי את העובדות , את האנליזה והסינתזה אוכל לעשות בעצמי .

תודה

   והבוקר , בהתחברות תמימה לפייסבוק , נעצבתי אל ליבי עוד יותר ואני חרדה לבאות - שהרי - חשבתי לעצמי , התכנסנו כאן אחרי 2000 או 3000 שנות כדי להפוך לעם , ולאיזה עם ? מה המשותף כאן לכל המתכנסים ? אה , כן , נזכרתי  היהדות ! התכנסנו כאן היהודים כדי להפוך לעם

   אבל מה שקרה במשך השנים זה שהיהודים לא הצליחו להגדיר את עצמם , פלגים ביהדות בזים זה לזה לאחרונה , אינם מכבדים זה את זה , ציונים מפולגים בדיעותיהם ובדרך הפעולה משמיצים זה את זה , דנים זה את זה לכף חובה . מה שנוצר כאן הוא לא עם אלא פלגים של שנאה במרחב משותף

, יהודים ללא ציביון איבדו את דרכם , תועים בסבך ההגדרות , תוהים אנה יפנו , חוששים זה מדרכו של זה , בודדים איש באובדן דרכו

   התיחדנו בשנאה , היא היחידה שמיחדת אותנו עכשיו ואני חוששת שהשסעים רק יתרחבו . התפארות של קבוצה בשלילת האחר אינה תורמת למתפאר ובודאי שלא לדיון.  זה רק יוצר אנטגוניזם ומשניא את עצמו , מכניס את המתנגד לעמדת התגונננות והתקפה שלוחת רסן . צביעת הויכוח התרוששה לשני צבעים בלבד , השחור והלבן

   ואני תוהה ודואגת לעתיד המצפה כאן לנכדי

 

למחפש בבתי המשפט את הישועה בענייני דיעה , אוסיף שהוא מסכן את החברה , לטעמי אף יותר , ואולי אקדיש לכך פוסט נפרד

 

נכתב על ידי , 23/8/2017 12:53   בקטגוריות פורום ישראבלוג, אקטואליה, נושא חם, ניתוקים וחיבורים, עם אחד  
הקטע משוייך לנושא החם: אלאור עזריה
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)