לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2017

כנופר


 

 

 

הרבה הרבה

שמחה

אושר

שלווה

שהחיים יפרחו כנופר

כזה הנע

על מים רוגעים

נכתב על ידי , 20/9/2017 09:32   בקטגוריות לשנה החדשה, פורום ישראבלוג, שנה טובה, נושא חם  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה התחיל בשני הורים


 

   זה התחיל עם האמירה האומללה של אחד האייקונים בישראל שתבע את הביטוי יודונאצים

ומאז כל מי שאינו יכול לשאת איזה עניין במדינה הזו משווה העניין לנאצים . שיא השנאה , הרוע האולטימטיבי הוא הנאציזם

   אם מישהו פגע בי קשות ונצורות ואין לי מילים להביע את עומק הפגיעה שנפגעתי אשווה אותו לנאצי

ומאז ? השמאלנים יקראו לימנים פאשיסטים ונאצים אפילו אם הם יהודים רק בגלל שנגמרו להם המילים ? או אולי בגלל שהם רוצים לפגוע ?

גם וגם

   ובאוירה הזו גדל ילד אחד ( לעדותו של בני ציפר ועוד רבים כולל עיתונאים שידעו ושתקו , ואני לא ידעתי אבל תיארתי לי ! ) על המנטרה שאביו פאשיסט ונאצי , מגיל 4 לועגים לו בגן ובבית הספר והוא לא מצליח לאטום את אוזניו . לאימו קראו מיס פיגי ומי יודע מה עוד

   אז הייתה לו פליטת פה , ומה הוא פייסבוק אם לא פליטות פה , והוא החזיר באותה המטבע . הוא לא חשב על ההשלכות , לא תיאר לעצמו שיעריץ אותו איזה ניאו נאצי , הוא רצה לפגוע , אבל רק במי שפגע בו

   סו וואט

   אני סלחתי

   אני בטוחה שגם לייבוביץ ' אמר את היודונאצים שלו בעידנא דריתחא . כשנגמרו לו המילים והוא נתן את הבוקס נוירטואלי האומלל , ויש לי תחושה שהתחרט

ולא רק שנסלח אלא שהיגיע הזמן לחשבון נפש כללי

   אנשים שעדיין מאשימים את נתניהו ואת כ-ל מי שהצביע עבורו מאז ועד היום ברצח רבין מה שהביא לשנאה מצד המואשמים , והמואשמים בסך הכל מאסו בהסכם אוסלו ובפיגועים , כשברקע צווחות "שלום" שלא התחברו לשום דבר .

   תחילה התגוננו המואשמים על לא עוול בכפם , לא יכלו לבלוע את ההאשמה בגלל עוצמת האבל , וההתכתשות רק נמשכת ונמשכת

   אז

   א - מי שהאשים חצי עם ברצח רבין - זה הזמן לעשות חשבון נפש ולבקש סליחה

   ב - אנשי הציבור הם משרתי ציבור , נבחרי ציבור אך לא רכוש הציבור להתעמר בו , למרוח עליו זפת ושלשלוק ברותחין

   לדוגמא - מאז שדיאנה לא הייתה עוד נסיכה הוסרו ממנה משמרות גם כשהייתה עם ילדיה , עד שהפכו הפקר בידי התקשורת

   והתירוץ האומלל של התקשורת ... שאיני יכולה לחזור עליו

   בשבילי אדם הוא אדם ויש להתייחס אליו באותה מוסריות אם הוא מפורסם אם לא , תמיד לקחת בחשבון את העובדה שהוא הורה לילדים ואם יש ביקורת יש להשמיעה עניינית ואינטליגנטית ולא הסטורית ורגשית .

   כי אם לא נתעשת עכשיו יהיה קשה לשוב לימים שפויים

   ואני מקווה שהרכבת עוד לא יצאה מהתחנה אל המדרון

נכתב על ידי , 13/9/2017 12:44   בקטגוריות נושא חם, פורום ישראבלוג, אקטואליה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בהצלחה


   תחילת שנת הלימודים מהווה הזדמנות לפרוק תלונות ומענות. אל מערכת החינוך , להביע ציפיות .  זיכרונות אישיים מבית הספר מציפים ,

   הזיכרונות הפחות טובים מתקופת הלימודים ,  מעלים חששות לילדים הפרטיים שיוצאים ללמוד יש החשים זאת בינם לבין עצמם , כמחנכת וכאם חשתי בזאת גם אני , ויש המביעים את החששות שלהם בחוסר  אמון במערכת החינוך - מעל גבי העיתון או ברשת 

   לאורך השנים שלי כאם לתלמידים הבנתי שהדרך הטובה ביותר לתווך בין הילד לבית הספר היא שיתוף פעולה והבעת אמון במורה - וחשוב יותר - הבעת אמון בכוחו של הילד הפרטי להתמודד עם קשיים

   לפני שרצתי למורים מלאת טענות/חרדות/סערת רגשות (היום מוואצאפים. ישירות , חראם על המורים) הייתי אומרת לילדי "מה שאמרתם לי עכשיו אימרו למורה"

   אם חזרו הילד או הילדה ואמרו "המורה לא שמע/ה אותי " אמרתי "שימו פתק על שולחן המורה"

   וזה תמיד עבד , לעיתים רחוקות התערבתי , רק כשחשתי שלא נותנים אמון בילדי

   מנסיוני כמחנכת הייתי רוצה גם לשתף את ההבנה שלי לאורך השנים , את הכרתי הבלתי מעורערת בכך שתלמיד , ילד שאינו גורר לבית הספר דאגות , עצב , חרדות להורים , לאחים , יהיה פנוי לגמרי ללמידה יקשיב , יבין , יישם , ייתעניין מעבר , יעשה אנאלוגיות .

   ילד שרגשותיו מציפים אותו לא יהיה פנוי ללמידה , מחשבות ודאגות יציפו אותו , הוא עלול להתכנס בעצמו והתוצאות של זה יתבטאו במבחנים , ילד אחר יבטא כעס שעלול לשבש את יחסיו עם המורה

  בעולם מושלם אין דאגות , הכל זורם על מי מנוחות , אין מתחים אין חילוקי דיעות בין ההורים , אין להם בעיות בעבודה , עם שכנים , משפחה

   בריאות לכולם והחדשות צוכר

   איש אינו חי בעולם מושלם . אין דבר כזה . החיים מזמנים מכשולים צפויים ולא צפויים , אם כך איך יבוא הילד לכיתה וראשו פנוי ללמידה ?

   אם הורים ימצאו פנאי להיות קשובים לילד , לאוורר יחד איתו את חוויות היום , יקשיבו לחרדותיו , לחששותיו , יבנו יחד איתו כלים להתמודדות ישאלו לדעתו , לא יצחקו או ילעגו , מאמרו זה כלום .אלא יכבדו אותה , יספרו את דעתם , ישתפו מנסיונם , יתפנה הילד ללמידה

   בית הספר נהוג להציף חוויות ולשמוע דיעות של תלמידים אך בשל הכיתות הצפופות לא כולם יוכלו להתבטא

   כאן יש לי בהחלט על המערכת בשל ריבוי התלמידים וחוסר שיעורי יצירה המהווים איוורור ופורקן לרוב תחושות התלמידים ואמון בעצמם ובייחודם

בהצלחה


 

נכתב על ידי , 1/9/2017 13:21   בקטגוריות חינוך, פורום ישראבלוג, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר, נושא חם, נושא לוהט  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)