לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

געגועים


     יקירי,                                                                                                                                       17.6.2007

      חלפו חודשיים וחצי  מאז הפרידה שלנו. אני עדיין כאן באותו מקום שהמלצת לי עליו, בקליניקה להרזייה. אנא סלח לי שלא היה לי די אומץ ליצור עימך קשר, לא רציתי שתראה אותי בחוסר הצלחתי.

התגעגעתי אליך כל כך יום ולילה אני רואה לעיני את דמותך, בחלומותי אנחנו תמיד יחד. אתה רואה את אותי בתמונה המצורפת למכתב? סוף סוף אני יכולה להראות לך את ציקי החדשה שכל כך רצית. כל כך רציתי שתראה אותי במיטבי, שלמה עם גופי ונפשי. יש לי רק רגש חם אליך על השתדלותך לאשפז אותי במקום הזה, אינני כועסת כלל, אוף פעם לא כעסתי, רק תודה אני רוחשת לך על דאגתך האמיתית והכנה לבריאותי.

       כשראית את התמונה אולי חשבת שהמשימה עדיין לא שלמה, שיש עוד מקום ל'שיפור', שעלי להפחית עוד קצת ממשקלי, אך אם תביט ביטב בתמונה תראה ברקע את האנשים המתחרים ביניהם מי יצטלם איתי ואת הקהל המריע שהתאסף סביבי, תבין מדוע בכל זאת אזרתי עוז לשלול לך מכתב לאחר זמן כה רב.

      אתה אוהב את בגד הים החדש לי? קניתי אותו לכבוד הירידה הראשונה שלי לחוף של 'כולם' ואם הוא נראה לך משוחרר מעט וקצת 'גדול עלי' , אל תדאג יש לי עוד בגד ים אחד קטן יותר במזוודה... מחכה לנו.

      אתה מחכה לי, אני יודעת, הרי הבטחת. ואני - מבטיחה שעוד זמן קצר מאד ניפגש, אולי שבועיים, לא יותר, אז נוכל לאהוב כמו פעם. אחרי שאשיל מעצמי את שני הקילוגרמים האחרונים שהצבתי לעצמי.

ציקי שלך.

נ"ב, כל התקופה הזו שמרתי על התסרוקת שכל כך אהבת, כי תמיד אהיה בשבילך אותה ציקי

ציקי שלך

 

                                                                                                              *         *          *

המשך יבוא...

 

 

 

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 31/5/2010 09:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קן הנמלים האפורות


     הצילום באדיבות הצלם זאב מנדלוביץ'  אתר אישי: http://zeevik.picshare.co.il  

 

 

 

      

    

    

      

 

 

 

    

 

         

 

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 29/5/2010 11:47   בקטגוריות סיפרותי, ספרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחדצ'ות


                                                                                                                                                                                       

     ביתה היה צנוע, כשבאתי בפעם הראשונה לבקרה נדהמתי מפשטות המקום, אך לא הערתי לה  מעולם וכך גם שאר חברי הקבוצה שהתאספה אצלה מדי חודש. אחת לחודש היינו אבי הבישן, מיכלי הדברנית בשפה העברית המצוחצחת לפי חוקי העליה הראשונה, שולה המנחה בעלת המבטא הדרון אמריקאי, נורית היוזמת, יעקב, שאינו יודע למה מיחסים חשיבות לעברית, והמורה זבדיאלה, אישה מקסימה ומרשימה, אבל השם שלה, איך היא חיה איתו? כשיבוא תורה לספר על בית אביה אולי יתבהר הדבר, ואם לא? עד אז כבר נתרגל... היום היה תורה לספר על עצמה ומשפחתה וכשיצאה ידידה, בעלת הבית להביא את הכיבוד העשיר שדאגה להכין למרות " שלא לשם כך התכנסנו" אמר אבי: " בית צנוע כ"כ יש לידידה, רהיטים מעט אני מבין, אבל שטיחים? אין? איך אפשר לחיות ללא שטיח? אתם זוכרים שסיפרתי לכם על בית העץ של משפחתי בעיירה בפולין, לא היה בית שלא היה בו שטיח" שולה המנחה, ענתה בזהירות, "איננו באים הנה כדי לשפוט, נודה לידידה על האירוח ולא נמתח ביקורת, טרם שמענו עליה דבר, אחרי שנשמע את סיפורה על בית אביה נכיר אותה יותר לעומק, אבל בלי שיפוטיות בבקשה" נורית: "לא הייתי רוצה לדבר על ידידה שלא בנוכחותה זה לא מקובל עלי" מיכלי: "אנחנו גדלנו בבית כ"כ צנוע, לא היה דבר לאכול, ובודאי שלא היו שטיחים, אבל תמיד היינו שמחים, ואבא היה חד לנו חידות בעברית, ומתוך פסוקים בתנ"כ " יעקב במבטא רומני כבד מגן על בן מינו: "תירו, מה זה חשוב שטיח לא שטיח, אני לא מבין, אבל בהחלט אני מבין שאבי לא מתכוון לדבר מאחורי הגב, בואו נשמע אותו אני בטוח שמאחורי הדיבור הזה יש איזה אינישיטיבה, זה לא רכילות בשביל לרכל" אבי: ” חשבתי...” שולה: "בסדר אבי, אבל בקיצור כי ידידה מיד חוזרת עמוסה בכל טוב ולא היינו רוצים לומר דבר בנוכחותה נכון?” אבי: ” חשבתי... אולי ,  נקנה לה איזה שטיחון... לא גדול... לאות תודה על האירוח...ניתן לה אותו כשיהיה תורה לספר... מה דעתכם?” מפתיע האבי הזה, הסתכלנו זה על זה כשידידה יצאה מהמטבח, כמו שציפינו , מגש עמוס מכל טוב בידיה. הנהנו זה לזה בהסכמה. " מה ההינהונים?" שאלה ידידה שהתדרדרה לכיוונינו במהירות בשל כובד המגש אסתר: ”ידענו שתגיעי עמוסה לעייפה למרות שאת יודעת שאיננו מצפים ממך...” צחקנו צחוק של שיחרור והתנפלנו על הכיבוד שיציל אותנו ממלמולי מבוכה מיותרים.

חודש לאחר מכן היגענו שוב לביתה של ידידה, נושא שטיח דק מגולגל תחת זרועו, צלצלנו בדלת, ידידה פתחה במאור פנים, "ומה הגליל העטוף הזה אצלך אבי, החלטת להביא מקרן להרצאה שלי ? הרי קבענו שאציג הכל במחשב שלי”, "מיד תראי" ענה אבי הוא נכנס בראש התהלוכה, כשאנחנו צועדים מאחוריו בחגיגיות ברוב הדר קרע מן השטיח את הנייר העוטף אותו,

בין שולחן הקפה למזנון עצרה התהלוכה והפכה למעגל, סביב השטיח הנאה שפרש אבי על הארץ, פה אחד קראנו בהתרגשות

"תתח...!!!

"פצ'י !!! התעטשה ידידה :“ אבל אני אלרגית לאבק...!!!”

נכתב על ידי , 28/5/2010 23:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הָאַרְמוֹן


  

 

 

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 25/5/2010 12:14   בקטגוריות סיפרותי, אהבה ויחסים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי כאן בנות היענה? חברות הסלולר, הממונים או אנחנו?


גם קטע זה פורסם במכתבים ל'מעריב'לקטע המלא...
נכתב על ידי , 21/5/2010 12:19   בקטגוריות אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 13

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)