לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oh yes, the past can hurt. But you can either run from it, or learn from it."



כינוי:  .Simba

בן: 31

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

צריך לפעמים להתחיל מהתחלה.


צריך לפעמים להתחיל מהתחלה.

לעשות בדק בית. לראות איפה טעינו.

ולהתחיל מחדש עם ראש מורם.

עברנו את ראש השנה ואת כיפור, עכשיו מגיע לו חג הסוכות.

והמחשבות על עשייה, על למידה, על איך אני מקדם את עצמי

למציאות חדשה וטובה יותר לא עוזבות אותי.

לפעמים מצליחות להטריד אותי לפני השינה יותר מידי.

 

צריך להתאושש ולקום מהקרשים של השנה הקודמת..

ולהביט קדימה עם ראש מורםסבבי

 

שיהיה לנו שבוע מוצלח, וחג שמח.

אוהב,סימבה סבבי

 

נכתב על ידי .Simba , 27/9/2015 15:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shahar! :) ב-10/10/2015 09:29
 



געגועים לארץ המחר...







אז כן, אחרי הרבה זמן שלא היתי פה,תמיד אני חוזר.

מתגעגע לכתיבה פה.

עבר מלא מאז שכתבתי פה לאחרונה. אחותי התחתנה,שזאת היתה שמחה גדולה,

אני נכנסתי לתקופה של לחץ ומצב רוח לא בשמיים קמת אחרי זה, ואז הגיע הרגע הגדול בחיי,

פעם ראשונה שטסתי בחיים שלי. ולאן? לארץ המחר. לטומורולנד. בלי קשר לטומורולנד,בלגיה - בריסל

מדהימה! האנשים באמת נחמדים, לא חוויתי אנטישמיות. הכרתי אנשים מדהימים. הבנתי את הפער הגדול

בנינו לבין אירופה. שמיים וארץ.

ולראות את כל האמנים שאתה שומע בדרך לעבודה או חורש עליהם ביוטיוב בלייב, במקום הזה

זה מעמיד אותך במצב שאתה פשוט אומר וואו. ואין לך מילים לתאר את התחושה שמסביבך 400 אלף איש

שרק באו להנות ולעשות כיף ולא להתעסק בפוליטיקה.

זה מוכיח רק שהעולם שלנו לא כזה רע סה"כ... ואני כל כך יכול להודות לארץ המחר, שהראתה לי עולם אחר.

טוב יותר ממה שתיארתי לעצמי עד אותו רגע...

 

וחוץ מזה? לא יותר מידי, התחלתי ללכת ליותר הופעות פה בארץ, להצית את האש של זה מחדש,

אבל אין ספק,שזה לא זה. אבל כיף אדיר!

ממשיך לעבוד באיתוראן ובקרוב טס שוב, הפעם לאיטליה..

 

אנחנו חיים את החיים האלה בשביל לחיות,לא להיות עבדים,

אז הגיע הזמן לחוות את העולם הזה ולהכיר אותו.

 

נ.ב פעם ראשונה שלי שאני אצרף פה גם תמונה שלי,כי אי אפשר שלא

להעלות פה תמונה מהמסע הזה לארץ המחר (:

התגעגעתי,אני עוד אחזור לכתוב ממש בקרוב.

אוהב,סימבה

קריצה



 

 

 

נכתב על ידי .Simba , 24/9/2015 20:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Simba ב-25/9/2015 19:33
 





25,348
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Simba אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Simba ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)