לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בסך הכל ילדה פשוטה

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 598357446 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

אנשים שצריך להרוג (הגרסה שלי)


רק כי הבנתי שאני עצבנית וזה האנשים שמעצבנים אותי

 

בנות שמצטלמות בבגד ים ובוכות שהן שמנות 

תעשו טובה אוקיי? אני יודעת שאתן חושבות שאתן כוסיות, אתן חושבות שאתן כוסיות תודו בזה ותשתקו!



זה כמו שאחרי התמונה הזאת בר תגיד שהיא כזאת שמנה

 

שמנות שבטוחות שהן רזות 

אוקיי, את גאה בגוף ה"נשי" שלך (לא! 150 קילו בגובה 160 זה לא מלאה) זאת עדיין לא סיבה להסתובב בחולצת בטן

 

אנשים שקוראים למישהו וונאבי

רק כי בדרך כלל הם בעצמם כאלה 

 

אימואים שהפכו להארדקוריסטים

אוקיי חתכתם את הפוני מה אתם רוצים? מדליה? שקל? שנקל? 

אתם עדיין אותם אימואים רק עם פוזה יותר קשוחה 


אנשים שיורדים על אליסנה וברינג מי

כי 90% מהם שומעים אותם בסתר, אז תתחילו כבר להיות עצמכם



ברינג מי. אתם כל כך חרא שאני הולך לשמוע אתכם בסתר 

 

מלשנים

מה כבר יוצא לכם מזה? 

 

אנשים עם אייפון 

כי אני לא רוצה לשמוע על אנגרי בירדס ופרוט נינג'ה יותר! גאד, זה כולה פלאפון 

 

ערסים שנוסעים בסיבובים עם שיר של עומר אדם 

אוקיי, הבנו, יש לך מכונית, אתה יכול להסתובב בכיכר, ויש לך רמקולים באוטו

אני עדיין לא צריכה ממך טרמפ 

 

בנות עם סקיני קטן מדי

כי אני לא רוצה לראות את התחת שלך מול הפרצוף שלי

למה לא לקנות ג'ינס במידה שלך?

 

אנשים שאומרים מזומבר 

אין מילה כזאת! אין! זה לא מנומר אל תנסו להפוך זברה 

 

בנים שמכורים לפורנו

לא נמאס לחיות באשליות? תבינו שליח פיצה זה רק שליח פיצה, מורה זאת רק מורה, וספרנית היא בדרך כלל יותר בכיוון גיל ה-50

 

בנים שחייבים לספר הכל 

ועוד אומרים שסנות רכלניות, סההה, דרך אגב, אף בחורה לא רוצה שתספר מה הלך בינכם בשישי בלילה כשהיא היתה מסטולה

 

פריקים שבוכים על זה שמציקים להם

יש לזה פתרון, תקנו כובע נייק ושמעו עומר אדם 

 

אנשים שמתייגים אותך בתמונות פרופיל שלך 

אם אני יחשוב שאת\ה שווה\מדהים אני יכתוב לך לבד 

 

אנשים שמנסים לגרום לך להפסיק לעשן

ביום שהמעשן ירצה את זה הוא יפסיק, לשבור את הסיגריות שלו לא יעזור, וגם לדרוך על המצית לא

זה רק יעצבן יותר ואז הוא יהיה צריך סיגריה בשביל להירגע 

 

אנשים שהפסיקו לעשן ומנסים לשכנע את כל השאר

באמת? הפסקתם תהנו, אבל אני יודעת שאתם רוצים שאני אפסיק רק כי אני עושה לכם חשק



 

 

בנות שהולכות עם מחשוף ובשוק שמסתכלים להם על הציצי

מה חשבת שיקרה? 

 

בנות שלא מבינות שחבר שלהן מנייאק

אוקיי, הוא בגד בך עם החברה הכי טובה שלך, בת דודה שלך ואחותך החורגת, הוא מתחיל עם בנות כשאתם בדייט, הוא סיפר לחברים שלו על מה עשיתם אתמול כשבכלל ישנת, ויש לו שיחות נכנסות מבנות שאת לא מכירה

מה עוד הוא צריך לעשות כדי שתתעוריי ותזרקי אותו?

 

 

 

 

 

 

טוב זהו לבינתיים, כנראה שלזה יהיה המשך, נא לא להתייחס לזה ברצינות

נכתב על ידי , 25/5/2011 18:39  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx_loveless bunny_xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx_loveless bunny_xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)