לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lolitas Medicine



כינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010


הינה עידכון אחרי הרבה זמן שלא עידכנתי..

את האמת שכחתי לגמריי מהבלוג וגם לא היה לי זמן לעדכן..

אז מה קורה איתי עכשיו? כלום.

אני סיימתי בקושי לילמוד שנה ראשונה האוניברסיטה,ועכשיו אני עובד כל יום מ6.

אח החיים הטובים..

 

וכרגיל אין לי מה ליכתוב בהרחבה אז הינה עוד אחד מהדברים שכתבתי לפני עשר דקות:(תירגום יבוא בהמשך)

Зацелую тебя фиолетово.

По-черничному. Целенаправленно.

Чтобы губы твои стали ягодой,

На которых напишут "отравлено".

Разреши целовать тебя с трепетом

По ключицам и по коленкам.

Ты прости мне предательский лепет мой

Этих губ с розоватым оттенком.

Я же знаю все твои слабости ,

Электричеством по позвонкам.

Ты позволил! Сколько радости!

Целовать тебя... не моим губам.

נכתב על ידי , 16/7/2010 19:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסינדרום לוליטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סינדרום לוליטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)