לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם [לא] שחור לבן


ברוכים הבאים למעון הטירוף שלי. נא ללבוש את החליפה נגד ראדיו-אקטיביות (:

Avatarכינוי:  שחורלבן *~*

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

22.8 - זכרונות


דפדפתי בזכרונות, רפרפתי בעמודים שפעם היו ממשיים.
וראיתי, ממש בשלבים, איך הכל קרה.
איך הרסנו את כל מה שבנינו ביחד...

ואני תוהה איך אני מסתכלת על העבר.
ואני תוהה מה את חושבת עליי.

ולפעמים נדמה לי שניצלת אותי.
לפעמים.
נכתב על ידי שחורלבן *~* , 22/8/2010 19:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצצצצהההה!!111 אאאחחחדשתייםשלושחמממששש! P:


אז...היי. |מסדירה ת'נשימה|
קודם כל, אני חייבת לציין שאני ממש גאה להיות כאן היום. כאילו... הפריצה הראשונה בבלוג החנני של קרלווס. אוה, לא לא טעיתם - זאת איצ'. כןכן. נו... זאת. שחור-ורוד. או כחול DD: אוה, ועוד משהו. הבלוג שלה לא חנני. דהההה ~ [וזה הרגע להבהיר. כל הנאמר בפוסט המסוחרר הזה הוא בגדר הצחוק בלבבבבבד! P:]

מה קורה? מה עניינים? (:
אני אומרת לכם, איצ' הזאת, עושה חיים בחופש הזה! קמה בבוקר! אוכלת! מחשב! הממ... אח"כ... כאילו... אח"כ כבר ארבע בבוקר. אבל נו! חיים משוגעים, או לא? אני אומרת לכם! P:

אז איפה הייתי... הממ. שם P:
היא כתבה
150 עמודים!!111 אעאעאעאעאעא! אעאעא! אע! א! P:
[שמת לב שזה כזה כמו&nbsp;"נ! נח!&nbsp;נחמ! נחמן! נחמן מאומן!"? XDD]&nbsp;&nbsp;ואני חייבת לציין... יואו! שיחקת אותה. באמת, הוכחת את עצמך בעניין הכתיבה לגמרי! P:

אז... המממ. מה כותבים בפוסט פריצה שכזה? כאילו, שיואו! את כזאת מושששששלמת! אין לי מה לכתוב PPP:
וכואב לי הראש, וכולי סחרחורות. לא פנאן, בקיצור. אבל מה? מצברוחי איתי תמיד! :P
ואת יודעת לשמור אותו D:

הו, עוד משהו. אני גאה לציין. אני ואיצ' מוזרות! כןכן! מוזרות! יש'ך בעיה?! אז... כמו שמורתי הזקנה מרים הייתה אומרת [ת'אמת שהיא עדיין חיה. זה קריטי?&nbsp;O:] ז'בשך! [זהבעיהשלך] DDDD:

ולכן, אני אשים כאן את השיר המופלא הזה של רדיוהד&nbsp;(:
&nbsp;
Creep - Radiohead

ואת השיר המדהים והנעים של כריסטינה אגילרה [:

"You Lost Me" - Christina Aguilera
כן, אני יודעת שהשיר הזה לא קשור. אבל הוא יפה. (:


אז מה? נשים עוד שיר? המממ.
כי אני יודעת שאת ממש אוהבת את הצ'ימפאנקס האלה D:
זה באמת מעלה חיוך על הפנים [:
אז... תהני &lt;:

Big Girls Don't Cry - Fergie (Chipmunks)

ילדונת. (:
אני מקווה שהפוסט הזה שימח אותך והעלה לך חיוכון קטן על הפנים. גם אם&nbsp;הוא קטן ביותר.
אוהבת אותך המווווווון 333&gt;
אני ^_________^


נכתב על ידי שחורלבן *~* , 10/8/2010 00:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

779

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחורלבן *~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחורלבן *~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)