לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Maybe you're my wonderwall



Avatarכינוי:  Kinderella

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

תשובות לשאלון השבועי


מהי המילה האהובה עלייך ביותר?
פאק

מהי המילה שהכי פחות אהובה עלייך?
לחות? תיקן?

מה מדליק אותך?
נדיבות, חוש הומור

מה דוחה אותך?
בורות, אנוכיות

איזה קול או רעש את אוהבת?
אני אוהבת את הקול שמקשי פסנתר עושים, את הקול של [הכנס את כל הזמרים האהובים עליי כאן], מורגן פרימן?

איזה קול או רעש את שונאת?
אני שונאת רעש של מקדחות ושל ציפורניים על לוח גיר.

מהי הקללה האהובה עלייך?
פאק, אבל זה כבר במילה האהובה עליי, מה זה אומר לגביי?

באיזה מקצוע, מלבד המקצוע שלך, היית מעוניינת להתנסות?
(אין לי מקצוע)
הייתי מעוניינת להתנסות בפסיכולוגיה או בקרימינולוגיה או במשחק.

באיזה מקצוע לא היית מעוניינת להתנסות?
כל דבר שקשור בפיזיקה/מתמטיקה/כימיה...

אם קיים גן עדן, מה היית רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך כשתגיעי לשעריו?
"היי"

נכתב על ידי Kinderella , 26/1/2015 09:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKinderella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kinderella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)