לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שיעזור לכם




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

שיר ראשון אי פעם


 

מחכה לו שיבוא

שלא יתרחק או יעלם

הוא חושב רק על עצמו

ולא מבין את האחר

כמו שחור ולבן

רע וטוב דבר שכזה

אינו יכול להיתקיים

יש משפט שאומר

הפכים נמשכים

אך מה קורה אם הם נפרדים

לעולמים

 

 

השיר הראשון שאני אי פעם כותבת אחרי הרבה זמן שקרה המקרה אבל פתאום ניזקרתי בזה

כולם בבריכה אני בבית איףףף מתסכל.................

נכתב על ידי , 16/6/2010 13:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תענו לי זה דחוףףףףףףף


 

יש ילד נקרא לא בשם בדוי אבי (סתם שם)

חברה שלי מחבבת אותו לפני 3 ימים הוא פתח פייסבוק ומאז הוא מתכתב איתי שיחות ארוכות הוא מספר לי על עצמו  וכאלה

היא ראתה את זה ואמרה שהוא מחבב אותי אני לא חושבת ככה אבל אני לא יודעת מה לעשות עם זה ביינתיים אני פשוט מדברת איתו אבל לא מתחילה איתו או משהוא

אהה ואף פעם לא בדיוק דיברנו בבצפר

הוא שואל אותי שאלות שאי יודעת שהוא יוד עליהם את התשובה אבל מצד שני השיחה זורמת

מה אתם אומרים

נכתב על ידי , 16/6/2010 09:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שופיינגגגג


 

טוב

אתמול הייתי בתל אביב היה ממש מגניב

וקניתי מלא דבריםםםםםם

2 מכניסיים

4 חולצות

1 שמלה

1 סנדלים

4 לקים

 

קיצר מלא מלא דברים והיה לי מאד כיף 

נכתב על ידי , 12/6/2010 10:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא דוקת חשבון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא דוקת חשבון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)