לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gossip girl




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

My life- as i see them



זה הבלוג החדש שלי(:
קודם כל סתם משו חמודP: מקווה שתאהבו: (בהמשך יש עוד דברים ;) )



.אם מישהו ברחוב פתאום בא אלייך ושואל אותך איך קוראים לך מה אתה עונה? מה אכפת לך?!
2..מהו הדבר האחרון ששמת בפה? פאנטה ;)
3..מה כתוב באסאמאס האחרון שקיבלת? יונתן- סבבה(:
4.השיר האחרון שהאזנת לו? this aint love song this is goodby
5.מי זה הבן אדם שאתה הכי הכי סומך עליו? יש יותר מידי!
6.אם היית יכול לשנות את השם לכל שם, לאיזה היית משנה? בלה, רייצ'ל, פיבי או קתרין
7.מה אתה אומר אם מישהו אומר לך שאתה מהמם? מסמיקה מביישנות ואומרת תודה(:
8.מה אתה שונא בבית ספר שלך? הכל ! חוץ מההפסקות D:
9.באיזה תדירות אתה לומד? ביינונית+
10.אתה סומך על כל החברים שלך? לא . 
11.אתה תעבור לארץ אחרת רק בשביל להיות עם מי שאתה אוהב? ממ תלוי מי><"
12.אי פעם דיברת בפלאפון כשהיית במקלחת ועם מי ? חחח כן עם ליאורה!
13.את אי פעם תפסיקי לדבר עם חברים שלך בגלל הבן-זוג? לאלאלא
14..מה הכי מושך אותך במין השני? האופי -והיופי!
15..מהי המטרה שאתה הכי רוצה להשלים בזמן הקרוב? הרבההרבההרבה P:
16.למי היית מתקשר אם היית מתעורר עכשיו מתרדמת? לאפחד . אחרי כל תרדמת צריך לישון !
17.כמה ילדים אתה רוצה? שלוש בנות....או בן ובת
18.אתה חושב שתהיה הורה טוב? כןD:
19.מה השם האמצעי שלך? אין ..
20..בכנות: על מה אתה חושב כרגע? למה לעזעזל אני עושה את השאלון הזה ?! אני חייבת ללמוד למטמתיקה!
21.אם היית יכול לחזור בזמן ולשנות משהו, מה זה יהיה? אווי כמה הייתי משנה!!!
22.מה אתה לובש ברגע זה? חולצת בצפר אדומה T_T , ג'ינס ונעלי אולסטר ^___^
23.ימני או שמאלי(בידיים)? ימנית D:
24.ברגע זה אתה יכול להכין שקל מאגורות? לא הבנתי 
25.המקום שאתה הכי אוהב לאכול בו: אין כמו אוכל של אמא!
26.הגינס האהוב עלי?: הג'ינס מעזריאלי D:
27.חיה אהובה? כלב ודולפין 
28.מיץ אהוב: פאנטה :C
29.היו לך כבר אבעבועות רוח? כן שהייתי קטנה .. 
30.היה לך פעם כאב גרון? כן.
31.אי פעם עשית ניתוח פלסטי? לא.
32.מי מכיר אותך הכי טוב ? ליאו, זורה ומיכל
33..האם אתה מאוהב ? האה . הרבה . 
34..אי פעם היית חלק בקרב סוער בינך נגד הבעל חיים שלך? חח כן הכלבה שלי ניסתה לרצוח אותי !
35.אי פעם היית במקסיקו? לא.
36.קנית אתמול משהו ? כן קולה (:
37.הרגשת היום לא טוב? כן .. נפשית לא פיזית . 
38.היית היום בריב עם מישהו? מממממ עד כמה שידוע לי לא ><"
39.הבנאדם האחרון ששכב לך במיטה? אניניניניני
40.הבנאדם האחרון שראה אותך בוכה : זורה
41.מה/מי גרם לך לבכות? מעדיפה לא לפרט.... 
42.מה התכניות שלך למחר ? לקום בבוקר - בצפר - הביתה - טלויזיה- מחשב - שיעורים - מקלחת - לישון . 
43.אתה שמח ברגע זה? אפשר להגיד ..
44.פעם אחרונה שצחקת: לפני שעתתים שליאו חיכתה את ראיה><"""""""""
45.רעבה? תמיד D:
46.אתה מדבר עם מישהו ברגע זה? כן 
47.מה אתה בעצם עושה כרגע חוץ מהשאלון הזה? מדברת עם ליאו ><" ומטמתיקה -_-

אני לא כ"כ מנוסה אז תגיבו מה אתם חושבים D:
אז ככה:
זאת אני :






והנה עוד כמה חברות טובות שלי ♥ :















בקיצור..
אינלי כוח להעלות עוד תמונותP:
אני יעלה בפוסטים הבאים D: 
אז אני פשוט יספר לכם על עצמי..:

קוראים לי ענאל וכרגע אני לומדת בחטיבה....(לא הכי כיף....-_-)

יש לי הרבה חברות טובות שאני חולה עליהם!♥♥♥



אם כבר מדברים על חטיבה אז ביום שישי ישלנו מבחן במטמתיקה....T_T
Kill me now!
אני חייבת לקבל מעל 80 כדי לא לעשות מבחן מעבר בקיץ....

ואם אני יצטרך לעשות מבחן קיץ אני לא יטוס לראות את טמונה.
היא כמו אחותי..
ולא ראיתי אותה כבר שנה!
ועכשיו במקום ללמוד אני מספרת לכם על החיים הנפלאים שלי ><"
אבל אם אני חושבת על זה אז לפי דעתי לכל אחד מספיק שיהיה חברה אחת (או חבר^^) אמיתי\ת בשביל שיהיה לו חיים מושלמים D:
למזלי אני קיבלתי הרבה ואני מאושרת :)
אז לכל החברות המושלמות שלי שקוראות אתזה תודה רבה על הכל ♥

אז כמו שאמרתי אני חייבת ללמוד אז מקווה שלא חפרתי 
לכם יותר מיד XDD
אה ועוד משו שאתם ח-י-י-ב-י-ם לדעת עליי-
אני חולה על דמדומים, מכושפות, חברים ואחת שיודעת.
אז אל תעסקו איתםXD

You know you love me
XOXO
gossip girl

נכתב על ידי Gossip girl1 , 24/5/2010 13:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Gossip girl1

גיל: 27




58

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGossip girl1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gossip girl1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)