לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Mental

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012


למה זה כ"כ קשה? נמאס לי כבר. אני מיואשת.

יומיים צום, עד ראשון ואז מתחילה חיים נורמלים.

בלי סוכר או לחם לבן וכל החרא. והמון ספורט.

או לא יודעת מה.

אני פוחדת מהכל. פוחדת משומנים ופוחדת מלהתחרפן

ולהיות שוב בולימית.

יומיים בלי אוכל יעשו לי טוב.

אם ארגיש ממש חלשה - פרי או ירקות.

נראה כבר.

 

בוקר צהריים וערב מטבולין בכל מקרה.

נכתב על ידי Mental , 20/1/2012 01:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



damn


קשה לי לעדכן סתם ככה. קניתי מטבולין, עוזר בטירוף!

ועושה תרגילי הרזיה כל ערב. עד הראשון לפברואר מקווה להיות 55 ק"ג.

 

היום קצת נהרס כי אכלתי הרבה עוגיות,

מצד שני אכלתי 300 ק' לפני רק...

 

:)

 

יהיה סבבה.

 

נכתב על ידי Mental , 11/1/2012 00:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע ראשון;


5.1

שני גזרים

הרבה יוגורט עם מיוזלי

שוקו

שניצל טבעול

צ'ילי

עגבניה

לחם

4 קוביות שוקולד

תפוז

שתי בננות

ס"הכ: 1200 ++

 

6.1

תכנון

יוגורט+2 כפות מיוזלי

שניצל טבעול עם צילי

סלט ענקי

בננה

תפוח

תפוז

נכתב על ידי Mental , 5/1/2012 12:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזכור:


אני רוצה להיות דקיקה...

 

רק תה ללא סוכר ומים.

לא לאכול אחרי 8 בערב.

כל יום תרגילי הרזייה. -לפני קפיצה בחבל

(מחפשת משו אירובי)

רק אוכל טבעי לא מעובד. (לבדוק תוויות)

להתרחק ממוצרי חלב.

 

נכתב על ידי Mental , 4/1/2012 22:51  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)