לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


...The song remains the same as life goes on... And on, and on

Avatarכינוי:  .N-

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

חום חירום, ולמה שמנים הם ההוכחה לזה שאפשר למנוע אונס


חום חירום, סלט וויד* ולמה שמנים הם ההוכחה לזה שאפשר למנוע אונס

 

 

 

שוכבת במיטה, חולצת בטן וגרב אחת הן כל שעל גופי, סיימתי לראות סרט אנימציה מרהיב (כן, זאת המילה) וכשנגמר לא יכולתי להתעלם יותר מהחשק המיני שבא בעקבות העישון, ולאט אבל בטוח, נזכרתי כמה יחסי מין הם טובים.

(גם אם הם רק בראש שלי)

 

חצי ערומה, מסופקת ומחוייכת לבד עם עצמי, נדדתי למחשבות, על אקסים, על נשים וגברים, על סקס איטי ומהיר, על ההבדלים- הלגיטימיים והמובנים, כמו שהחלטתי אחר כך- בין שני המינים, גבר ואישה. על זה שהגוף יודע מה הוא צריך ורוצה, אם רק מקשיבים לו ונותנים לו. ועל זה שבדרך אחרת, זה לא עובד.

ואז הבנתי שאני שוביניסטית.

כי נשים וגברים הם שונים, בכל כך הרבה מובנים. מה שאגב, גם יוצר את החיבור הנפלא ביניהם. אז גברים הם חזקים יותר, זה נכון, ואז מה. דמיינתי את עצמי מתווכחת עם פמיניסטית שצועקת שגם היא יכולה, שגם לה יש מספיק כוח להרים משאיות באוויר. ובדמיוני עניתי לה - בואי ניקח אלף גברים, זכרים, מכל גיל, מצב גופני, סגנון חיים. ניקח ערסים שכל היום הולכים מכות, ניקח גיימרים שלא קמים מהמחשב. זקנים, ילדים קטנים, עזבי, בואי נכניס למשוואה גם נכים.

ואותו הדבר לגבי נשים. אלף נשים. הייתי אומרת מאה, אבל נלך על ספקטרום רחב יותר בשבילך, שיהיה מספיק מגוון כדי שלא יהיה לך מה להגיד אחר כך.

 

נבחן את כולם במבחני חוזק, יכולת פיזית, את כולם נבחן בדיוק באותו מבחן.

אני יכולה להתערב איתך, על מיליון דולר שממש אין לי, שמה לעשות - הגברים יקבלו תוצאות טובות יותר.

לא כי אנחנו פחות טובות - חלילה - פשוט בגלל שאנחנו טובות בדברים אחרים. מעליב אותך שאומרים לך שנשים טובות רק במטבח, בגידול משפחה? שאנחנו חלשות? אז את צריכה להאמין בנו יותר, ולהבין שלנשים יש מעלות אחרות, וטובות, שלגברים אין. אז אל תנסי להוכיח שאת חזקה כמותם, כי בטבע שלך את לא, וזה לגמרי בסדר. ואם את יחידה מיני רבות - את בטח נהנית מזה ועושה מה שאת אוהבת ואני שמחה בשבילך.

אבל אל תכלילי את כולנו, כי זה לא הוגן.

כי אני לא יכולה להוריד את הצנצנת מהמדף העליון ואז לפתוח אותה בלי להזיע ולסבול, אבל אני כן יכולה לגרום לגבר להרגיש ברכות וברוגע, לעשות סקס איטי ולהיות מודהם. אני יכולה להיות נזקקת יותר מכולם סביבי, ועדיין לדאוג קודם לאחרים ואחר כך לעצמי. אני יכולה לכתוב את שבמחשבותיי ועל ליבי, אני יכולה לצייר ולשיר מכל הלב, גם אם אני מזייפת. כולנו בני אדם. לכולנו יש מחשבות, רגשות; מה זה משנה מי מאיתנו יכול להרים משקל כבד יותר, לזיין מהר יותר?

היופי בהבדל בין המינים נגלה במלוא עוצמתו כשנוצר חיבור בין השניים. הרמוניה מושלמת של איחוד כוחות, חלקים מפאזל אחד שמשלימים את השני. נועדנו להשלים את השונה מאיתנו, לא להתחרות על מקומו.

 

 

המחשבות גררו אותי לנושא של אונס. על פוסט שקראתי היום, שאם לגבר כל כך קשה לשלוט בעצמו ליד אישה, שישים רעלה ולא יסתכל.

אני מסכימה עם זה, ויותר מכך; אני רשמית מאשימה אתכם, הגברים, באונס נשים.

לא, האישה\בחורה\ילדה לא ביקשה את זה, וזה לא הגיע לה, לא משנה מה. כי -

כמו שמנים בחנויות ממתקים - לא משנה כמה, כמה הם ירצו את הממתקים, כולם בבת אחת או אחד אחד כדי להעניק את הכבוד הראוי - הרוב הגדול והמכריע לא גונב את הממתק. הוא לא לוקח אותו בלי רשות, כנגד החוקים- לא משנה כמה ריח מתוק הממתק מפיץ, כמה אבקת סוכר עוטפת אותו - הרוב המכריע בולע את הרוק ואם ביכולתו לשלם עליו - קונה ואוכל בהסכמה , ואם אין ביכולתו - עוזב, עם כל הכאב.

 

לא משנה כמה חשוף היא לבושה וכמה בושם היא שמה על עצמה הלילה. זה לא משנה כמה היא מושכת אותך וכמה החיוך שלה מכאיב לך בפנים.

לאנוס אותה זו בחירה, וזו בחירה שלך בלבד. היא לא שידרה לך שזה מה שהיא רוצה, אם תסתכל טוב היא לא באמת הראתה לך סימן שהיא בעניין. אם רק תפתח את העיניים ותסתכל גם עליה, על כמה שהנפש שלה עומדת לכאוב; תוכל לראות את עצמך מהצד, ולהבין שהפכת לחיה. חיה שלא מכירה בחוקי החברה, שלא מאמינה בכבוד הדדי, שלא מתנהגת באנושיות. שהיא לא אנושית. הפכת לחיה, וכמו חיה קרעת אותה וצילקת אותה לכל החיים. אם תבין שיכולת באותה המידה לבלוע את הרוק ולעזוב, או לשלם בכאב ומאמץ כדי להשיג אותה בהסכמה, אם תבין שאתה גונב ממנה ממנה ולאו דווקא מקבל, אם תבין כמה זה לא בסדר - וכמה צריך לעשות שינוי - תהיה תקווה לאנושות.

 

נכתב על ידי .N- , 9/9/2015 06:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אקטואליה, אונס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,022
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.N- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .N- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)