לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Addictions


בחיים לא מסגירה בחוץ את מה שעובר לי בפנים. אנשים שמכירים אותי במציאות, לא היו מאמינים שזאת בעצם מי שאני.

כינוי:  Addicted-

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010


מצחיק.

תמיד אני נופלת בפח הזה.

נותנת אמון מוחלט באנשים ונדפקת מכל הכיוונים.

 

מושלם.

 

העיקר חשבתי שלמדתי את הלקח שלי ואני לא יחזור על אותה הטעות פעמיים.

עולם אכזר.

נכתב על ידי Addicted- , 8/7/2010 03:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.


אני שונאת אותה

אני כל כך שונאת אותה..

 

כל מי שנתקל בדרך שלה היא פשוט רומסת אותו.

 

אני שונאת את המחשבה שהיא אמא שלי.

היא כלבה.

 

אני שונאת את עצמי.

שונאת את עצמי שהדרך שלי לפגוע בה, היא לפגוע בעצמי.

 

אני שונאת את עצמי ואת עצם העובדה שזאת מי שאני.

שונאת הכל.

 

 

 

ניסיתי לקום בגישה אופטימית. באמת.

היא פשוט שואבת ממני את כל הכוח.. ויודעת לגעת בנקודות הרגישות.

 

כמה עוד אפשר לעזעזאל

 

-

 

אני בסוף יגיע לזה, אני יודעת

עם כמה שזה צעד ענק,

כמה שצריך אומץ בשביל זה..

כמה שעדיף לא לעשות אתזה.. אני עוד יגיע לזה.

ואני מדברת על לחתוך.. ובמקרה הזה, לא את הידיים..

 

ואפילו שאני רושמת את זה פה, אני מרגישה מעוררת רחמים ופתטית.

אבל בנתיים אני לא מוצאת משהו יותר טוב לעשות.......

 

 

Is it getting better?
Or do you feel the same?
Will it make it easier on you now
You got someone to blame..

 

נכתב על ידי Addicted- , 7/7/2010 09:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוות.


אם אנשים היו יודעים, כמה פעמיים כבר ראיתי את המוות מול העיניים שלי.

כמה הייתי קרובה ככה פשוט לעשות לעצמי משהו, ובמקרה הטוב ביותר- להתאבד.

 

פעם אחת ישבנו כמה חברים.. וחברה שלי זרקה.. "מישהו חשב להתאבד פעם?"

אני לא ישכח את זה.. היו כמה שאמרו "כן, אני."

ואני פשוט חשבתי לא להגיב.. כי אני חושבת שבנאדם שחושב על זה, הוא לא ישתף ובטח שלא יפתח את השאלה הזאת ויענה עלייה בציבור.

הוא ישמור את זה לעצמו.. ולמה אני אומרת את זה בעצם?

אין לי מושג. אולי כאות הוחכה לכך שבאמת אני רוצה להפטר מהעולם, רוב חיי.

אני לפעמיים מוצאת את עצמי שואלת .. למה בעצם? הרי יש לי הכל.

משפחה אוהבת, די מבוססת.. חברות שאוהבות..

אבל בתאכלס, אני חושבת שאני משקרת רק לעצמי.

כאילו אני מנסה למצוא תירוץ לחיים טובים.. חרא.

החיים שלי לא טובים על מי אני עובדת?

 

אם היה לי את האומץ.. מה הם הדברים שמונעים ממני להתאבד-

אמונה בהשם..

ומשפחה.... אחרי הכל. לא מסוגלת לחשוב מה יקרה להורים שלי אם הם היו מתמודדים עם זה.

 

אבל אני גם לא ישקר פה..

אני חושבת שאני גורמת לעצמי מוות איטי ובטוח...

אני משמינה, אני לא חיה, אני נכנסת לדכאונות..

אין לי טעם לחיים האלה לפעמיים..

ושהשם יסלח לי שאני מדברת ככה.. אבל אני לא מסוגלת להתמודד עם כל הדברים האלה.

 

אין לי כוח כבר.

 

נכתב על ידי Addicted- , 5/7/2010 20:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAddicted- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Addicted- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)