לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מונדיאל 2010


הבלוג נולד כדי להביא תיאור של המשחקים על גביע העולם בדרום אפריקה

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

הופ הופ הולנד


סיכום משחק- דנמרק - הולנד
תוצאה- 2-0 להולנד
אצטדיון: סוקר סיטי 83,400 צופים
מפגיעים: Simon POULSEN מדנמרק (עצמי)
Dirk Kuyt

המדד באדיבות אורי מאור Hitchin' a Ride

הרבה ישראלים אוהדים את הולנד. זה משהו בשילוב הביזארי של אנה פראנק ומדיניות סמים סבלנית, שכנראה עושה לנו את זה. אני התחלתי לאהוד את הולנד החל מיורו 88, שם הפגינה נבחרת הולנד של ואן באסטן וחוליט כדורגל מרגש במיוחד. אחר כך כבר ביקרתי באמסטרדם כמה פעמים והייתי בין השאר ב"איאקס ארנה" אבל כדי להבין באמת כמה אני אוהדת צריך רק להכיר את החתולים שלי: איאקס ואמסטרדם.

את המשחק היום ראיתי במסעדת "אוונגרד" ברמת החייל, שהתקשטה לכבוד האירוע בחולצות, דגלים תלויים, כדורים קטנים וגדולים, מבצעי קיץ וגם צ'ייסרים חגיגיים על כל גול, כמו שצריך, ולא כמו מקומות שמכריזים על עצמם כידידותיים למשחקים ואז מתברר שהם משדרים את המשחק בלי קול.

שמחתי שהולנד מגיעה לטורניר הזה עם נבחרת צעירה. אמנם את ואן פרסי, ואן דר וארט, ואן בומל וברונקסורסט, סניידר, קויט ועוד רבים כבר ראינו בטורנירים גדולים אבל הולנד בחרה להשאיר בבית את ואן ניסטלרוי ואפילו את ואן דר סר השוער, קשישה.

במקומם הפתיע במיוחד Eljero ELIA שנכנס כמחליף בדקה 67 ולא ברור איך מאמן בכלל מרשה לעצמו לפתוח בלי שחקן שכזה. הוא פתח את כל האגף השמאלי ורוב ההתקפות של הולנד במחצית השנייה הגיעו משם. אליה הזה, שמשחק בהמבורג, היה רק בן שנה כשואן באסטן וחבורתו הדהימו את אירופה.

על דנמרק אין לי יותר מדי מה להגיד. הם לא ממש החזיקו בכדור ושיחקו בצורה מתגוננת, עם גיחות לא רעות פה ושם. באתר הרשמי של פיפא מסתבר שלדניה אין רק פולסן אחד אלא שלושה (!!!) סיימון, כריסטיאן וג'אקוב - באמא שלי.

בסך הכל אני יודעת שלולא השער העצמי יכול להיות שהם היו תופסים קצת יותר ביטחון והמשחק לא היה כל כך חד צדדי אבל מה איכפת לי, הולנד עשתה את זה, אולי לא באופן משכנע כמו גרמניה, אבל 2:0 זה מאוד מאוד יפה.

ב"אוונגרד" נותנים צ'ייסר ב-10 ש"ח על כל גול. לכל מדינה יש על שמה צ'ייסר, במקרה של דנמרק זה היה שנאפס תפוח או אבסולוט תפוח, בכל מקרה לא טעמנו. בשביל הולנד הם שיחקו איתה בצ'ייסר ואן גוך אספרסו, שזה גם דיג'סטיף מצויין להוריד את כל הפיש אנד צ'יפס וגם לא מצריך שום קפה אחר כך. עדיף להיות שיכורים מאושר, ולהתנדנד ככה עד למשחק הבא.

אגב אני kuksta נעים מאוד
נכתב על ידי , 14/6/2010 17:14   בקטגוריות Hup Holland  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק-ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק-ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)