לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מונדיאל 2010


הבלוג נולד כדי להביא תיאור של המשחקים על גביע העולם בדרום אפריקה

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

ככובד הציפיות...


היום בשעה 17:00 תיפגשנה ספרד ושוויץ במשחק שישלים את סבב המשחקים הראשון במונדיאל. עד המשחק של הלילה, נוכל להגיד שראינו את כל 32 הנבחרות בפעולה. ספרד נחשבת כפייבוריטית לזכייה. כמי שזכתה ביורו האחרון וכמי שמחזיקה את הליגה הטובה בעולם, לספרד יש סיכויים טובים בהחלט ואם היא תצליח להתעלם משני נתונים שפועלים לרעתה (אף נבחרת אירופית לא זכתה מחוץ ליבשת אירופה במונדיאל וחשוב מכך, לספרדים יש מסורת ארוכה של לוזריות, מפוארת אף מזו של הבריטים) יכול להיות שנזכה היום לראות את אלופת העולם הבאה בפעולה.
העניין שלי במשחק של הספרדים הוא מעבר לסימפטיה שאני חש לנבחרת או לשחקנים שיצא לי להכיר מהסיקור של ריאל וברצלונה בערוץ הספורט והעובדה שמדובר במשחק האחרון בסבב הראשון היא יותר מרבת משמעות. בואו נודה, המונדיאל עד עכשיו מאכזב ברמות. אנחנו נאחזים בתצוגה של גרמניה (אבל עם כל הכבוד, אוסטרליה היא לא בדיוק היריבה לפיה צריך לשפוט את רמתה של הנבחרת הגרמנית) ונאחזים בתוצאות התיקו המפתיעות של אנגליה ואיטליה (אבל עם כל הכבוד, אלו תוצאות חסרות משמעות כיוון שלשתי הנבחרות מצפים בהמשך משחקים מאוד קלים) אבל בסופו של דבר, המונדיאל שלנו עד עכשיו דומה ליום האתמול: מאכזב עמוקות לנוכח הציפיות (חוף השנהב נגד פורטוגל), נאחז בפרפראות כדרך להתעלם מכך שהוא לא מעניין (השוויון הניו זילנדי בזמן הפציעות מול סלובקיה. דרמטי דרמטי אבל את מי זה מעניין ???) ובעיקר לא ממצה את הפוטנציאל שלו (ברזיל נגד צפון קוריאה).
נבחרת ספרד, על סגלה המרשים והאיכותי יכולה להיות ההבדל בין סיבוב ראשון שיאשרר את כל מה שאנחנו כבר חושבים על המונדיאל הנוכחי (מאכזב לכל הפחות) לבין סיבוב ראשון מאכזב אבל לפחות אחד כזה שמשאיר פתח לבאות.

כיוון שאני איש רציני, הלכתי ללוח המשחקים של המונדיאל הקודם בגרמניה ובדקתי בדיקה קצרה. בסיבוב הראשון של המונדיאל הקודם הובקעו 39 שערים. ממוצע של 2.43 שערים למשחק. נתון יפה בהחלט. במונדיאל הנוכחי הובקעו עד כה 23 שערים ב 14 משחקים, ממוצע עלוב של 1.64 שערים למשחק. אגב, ממוצע השערים במונדיאל של איטליה 90' שנחשב לאחד הגרועים שהיו עמד על 2.21 שערים למשחק. ואם כבר מסכנוּת: השער של צפון קוריאה לרשתה של ברזיל אתמול היה השער הראשון שכבשה קבוצה שהפסידה במשחק. כלומר, הצפון קוריאנים היו הראשונים שניסו לגלות התנגדות להפסד. במונדיאל כל כך נרפה, גם זה משהו.

בקיצור, מה שנשאר לצ'ילה וספרד לעשות הוא להצדיק את כל הציפיות שאנחנו תולים בהם ולהבקיע 16 שערים בצמד המשחקים שייערכו היום. זה לא הרבה לבקש. מה יהיה רע באיזה 7-2 ספרדי לפתיחת המונדיאל ו 5-2 צ'יליאני שיתלווה אליו. Its been known to happen....

 

"הבלוג של אילון"

נכתב על ידי , 16/6/2010 10:27   בקטגוריות ספרד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק-ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק-ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)