לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מונדיאל 2010


הבלוג נולד כדי להביא תיאור של המשחקים על גביע העולם בדרום אפריקה

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

סיכום ביניים


חיכיתי שמישהו יכתוב את זה במקומי, אבל אני רואה שבינתיים אין מי שמתנדב, אז נאמן לאמירה: "במקום שאין אנשים היה אתה איש", אני מתכבד להיות הראשון שמסכם את המחזור הראשון בשלב הבתים של המונדיאל הנוכחי.

אתמול הסתיים המחזור הראשון בשלב הבתים, ונדמה (אם נוציא מהכלל את המשחק של אתמול בערב שכבר היה במסגרת המחזור השני) שחוץ ממשחק אחד, בסך הכל אפשר להגדיר את המחזור הזה כאכזבה. משחקים משעממים, רק בשני משחקים הובקעו יותר משני שערים, ובסך הכל אפשר לאמר שהיה משעמם. אפילו המשחק שאולי הכי ייזכר, של גרמניה נגד אוסטרליה, עשה יותר רושם של נבחרת ראויה ומוכשרת מול משהו שהוא לא בדיוק נבחרת כדורגל. (שוב, אני מתעלם מהמשחק של אתמול בערב, ששייך למחזור השני). עד למשחק האחרון במחזור, אפילו הפתעה ראויה לשמה לא הייתה. וגם במשחק האחרון, הוכיחה נבחרת שווייץ, שאמנם נבחרת גרמניה כבר לא משחקת כדורגל גרמני, אבל זה לא אומר שהמאמנים הגרמניים לא ממשיכים את המורשת בנבחרות אחרות, אם כי אני מודה שנגד ספרד זו כנראה הייתה הטקטיקה הנכונה ביותר לנבחרת נחותה בבירור.

ולסיכום קצר של המחזור הראשון:

המשחק הטוב: גרמניה - אוסטרליה 0:4

המשחק המאכזב: חוף השנהב - פורטוגל 0:0

ההפתעה: כמובן, שוייץ - ספרד 0:1

אני לא בוחר משחק רע, כי היו יותר מדי כאלה לדעתי.

הטעות הגדולה: סקוט גרין, שוער נבחרת אנגליה (כאילו שאי אפשר היה לדעת מראש שמתי שהוא לנבחרת אנגליה יהיה גיבור טראגי)

הנבחרת הטובה ביותר עד עכשיו: ברור שגרמניה, אם כי אני חייב לציין לטובה גם את הולנד, שבסך הכל נתנה משחק לא רע מול דנמרק.

הנבחרת המאכזבת ביותר עד עכשיו: עד אתמול הייתי אומר צרפת, אבל אתמול ספרד אכזבה הרבה יותר.

נקווה רק שהמשחק שפתח את המחזור השני בשלב הבתים יסמן כוונות של משחקים טובים יותר ממנו והלאה.

נכתב ע"י האזרח ד.

נכתב על ידי , 17/6/2010 08:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק-ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק-ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)