לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מונדיאל 2010


הבלוג נולד כדי להביא תיאור של המשחקים על גביע העולם בדרום אפריקה

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

סיכום משחקי אתמול,יום שישי ה18 ליוני


 

במשחק הראשון הפתיעה סרביה את גרמניה וניצחה אותה 0:1

המשחק של הגרמנים הפתיע לרעה בעיקר אחרי הנצחון המוחץ על אוסטרליה במשחק הראשון

השופט(ספרדי אם אני לא טועה) היה די קשוח ,והקפיד על קלה כבחמורה

גרמניה  לא הצליחה אחרי ההרחקה והחמצת הפנדל לחזור למשחק ולהשוות.ואותי זה די הפתיע.

 

סלובניה -ארה"ב 2:2

סלובניה הפתיעה אותי,כלומר הם עלו בקושי למונדיאל,אני חושב שהם הנבחרת האחרונה שהצליחה להשתחל למונדיאל

כולה 2.5 מיליון תושבים, אבל הספורט שם מאוד מפותח

נבחרת הכדורסל הסלובנית משתתפת קבוע באליפויות אירופה,היא מייצאת שחקנים מצויינים לכל דורש ועכשיו גם נבחרת הכדורגל עושה חייל

הנקודה הסלובנית שלי היא שגיסתי גרה שם,היא נישאה לבחור סלובני ששיחק במכבי יפו המיתולוגית של לפני הפירוק

לא שילמו לו את מלא שכרו כי הקבוצה פשטה רגל ואז לא היו ערבויות של ההתאחדות,הוא עבר להפועל ירושלים שאז  שיחקה בליגה הלאומית וגם שם לא שילמו לו ואז לפני שעזב הכיר את גיסתי ,אחותה של אישתי,והם התחתנו והיא עברה לגור איתו בסלובניה ולכן יש לי פינה חמה בלב, התקשרתי אליו כשסלובניה הובילה 0:2 והבעתי את התפעלותי,יכול להיות שהבאתי להם את הנאחס כי אחכ ארה"ב השוותה:-)

 

אנגליה אלג'יריה  0:0

לא ראיתי את המשחק וטוב שכך

 

נכתב על ידי טליק

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי , 19/6/2010 06:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק-ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק-ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)