לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010


עוברת עליי תקופה עכשיו אחרת לגמרי והמצב רוח שלי בדיוק ההפך מזה שהיה כשכתבתי את הפוסט הקודם

עברו עליי שלושה ימים ממש טובים,

אני מרגישה לגמרי אחרת וטוב לי פתאום כ'כ טוב...

הדבר שהכי מוזר לי היא שגם פתאום השתנתה לי החשיבה ואני מתחילה לחשוב בצורה יותר בריאה,

שאני לא יודעת אם זה מדכא או משמח אבל זה בהחלט שינוי.

 

הייתי היום במרפאה וירדתי קצת במשקל, משהו בסדר גודל של 350 גרם,

אז קיבלתי תוספת די משמעותית לתפריט כי אני צריכה לעלות.

אבל הפגישה הייתה הרבה יותר טובה, פחות וויכוחים,החלטות יותר מהירות עד שבסוף קיבלתי על עצמי 2 אופציות.

 

 

אני מרגישה שהמרפאה היא יותר מדיי, שהפגישות הם אובר ונמאס לי להגיע לשם 4 פעמים בשבוע! זה המון!

זה רק גורם לי להיות יותר עסוקה ולהזכיר לי שיש לי הפרעת אכילה ועוד יותר מעצבן שזה יוצא על זמן בית ספר או על פגישות עם חברים אחרי הצהריים :/

בכ"מ מה שאני מנסה להגיד זה לא שאני מפקפקת ביכולת שלהם ולא רוצה לבוא כל כך הרבה פעמים,

אלא שהם ממש טובים ועובדה שהם עזרו לי לשנות את החשיבה ופתאום אני מגלה כמה טוב לי וכמה דברים פספסתי,

פשוט זה ממלא לי את הראש יותר מדיי. אני רואה את האנשים האלה לעיתים תכופות.

אני רוצה לשמר את ההרגשה שיש לי עכשיו,

החיים שלי יפים ואוכל הוא טעים (:

משפט שאני צריכה לזכור



 

 

3>3>

Nofat

 

נכתב על ידי , 11/6/2010 15:46  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כלואה


היי..

הימים האחרונים עברו עלי לא כל כך טוב

אני בתוך תוכי רוצה להחלים. בשיא הכנות והפתיחות אני יודעת שזה מה שאני רוצה.

אבל אני מונעת את זה מעצמי כל פעם בכך שאני גורמת לעצמי לסוג לאחור, כשאני מתקדמת יפה ורואה שמשהו מתחיל להתקדם אני הולכת אחורה בצעדי ענק והורסת את כל מה שהצלחתי לבנות

וזה כבר לא איזה קטע שאני צריכה להחליט שזהו זה.

כבר נקטתי בעמדה הזאת כמה וכמה פעמים, וזה הצליח אני לא אגיד שלא.

אבל לתקופה מסויימת, וזה כבר לא משנה אם היא הייתה קצרה או ארוכה אבל זה הפסיק בסופו של דבר

איך אני שרוצה להחלים רוצה גם להפחית מהתפריט? איך זה מסתדר ביחד?

איך אני שכל כך חשוב לי באותה שנייה להוריד אפילו מעט אבל אחר כך לא תהיה לי בעיה לאכול מסטיק של 3 קלוריות?

קשה לי להגדיר את המצב כרגע אבל כולם די מהורהרים מסביבי...

אני פשוט רוצה לעצום את העיניים ולקום לעולם טוב יותר, שבו אני יהיה מאושרת,יהיה לי טוב, כל מה שאפשר לבקש. שהכל יבוא בקלות, כמו בחלומות הכי ורודים של כל אחד מכם...

המלחמה היא ביני לבין עצמי.

איך יוצאים מכאן? אני כבר המון זמן מחפשת את הדרך החוצה. אני צריכה שמישהו יוביל אותי לשם.

ואולי זה סימן שאני צריכה למצוא משהו או מישהו שתמיד כשאני אחשוב עליו אני לא אכנע לעצמי

 

 

חוץ מזה- הכל טוב :)

שיהיה סוף שבוע טוב לכולם!

תבלו!

 

 

Nofat

נכתב על ידי , 4/6/2010 16:15  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





26,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNofat1. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nofat1. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)