לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The way down



Avatarכינוי:  Skinny Bitch

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

:( אכזבה


התאהבתי, כל זמן פנוי שלו אני איתו.. שזה יוצא מ6+, שהליכה ייתי עושה ב7-8.. הפסיק הספורט :(
אני שוקלת 69.0 , ולא 4 קילו פחות כמו שתיכננתי לשקול 65 מחר אני טסה.. אוףףף איזו אכזבה
אבל אין מה לעשות אני אשמה שלא לקחתי את עצמי בידיים והפסקתי להקפיד לספור קלוריות ולאכול בשעות מסויימות ובכמויות קטנות
טחנתי כמו פרה כל הזמן והנה התוצאה, 69!!!
סעמק: (

הדבר הכי מבאס, זה שאני יודעת ששמה יהיה הרבהיותר קשה לשמור על המשקל..... למרות שאנימתפפללת שלא נאכל הרבה!!! ונטייל הרבה.....

יאלה, אתעדכן פה לאחר החזרה מחו"ל : ) בע"ה שלא אשמיייייייין אמן!!!!!!!

יום טוב בננות, אתן ההשראה שלי אוהבת אתכן3>











נכתב על ידי Skinny Bitch , 12/8/2010 10:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגי בנות , אופנה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinny Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinny Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)